Datasmurf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Vil uansett tro at SD er bedre enn LA. Jeg synes ikke LA var noe spesielt da jeg var der. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Godt mulig, men det er uansett et sted jeg føler man burde besøke. Det beste hadde jo vært om det skjedde samtidig som man tar en lengre road trip nedover/oppover vestkysten, men det er ikke alltid man har tid til det Endret 17. juni 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Eller førerkort til det, som lakus nevnte Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Eller det. Men kanskje noen av de han drar sammen med har..? Eventuelt finnes det vel alternative reisemåter der borte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ja, tog, buss, fly, limousin … Men det er greit å dra med noen med lappen, ja. Vi kjørte sørover fra Berkeley, og det var flott å se, selv om turen vår endte ved Big Sur, og det var fantastisk. Søskenbarnet til mamma med familie + ene søstra mi kjørte fra Berkeley og ned til LA da, de skulle opprinnelig kjøre videre til Mexico, men ombestemte seg et eller annet sted i nærheten av grensa og dro til LA for å dra til DisneyLand med ungene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Helikopter er Lakus' foretukne transportmiddel på reise i ukjent land. Jeg og TC. Jeg og TC. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Dra til Hawaii og lek PI. du! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg kan ikke leke PI lenger. Barten er borte. *løper vekk gråtende* Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Haha, crybaby! Grow some bart man! Endret 17. juni 2013 av SLi Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Helvete. Har fått et moralsk dilemma. Fant ut at han jeg er blitt en smule interessert i har satt inne for fyllekjøring ( drap). Kjenner jeg er skikkelig forvirret over mine egne tanker... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Meh, ganske raskt unnagjort det der. Tror du det kommer til å plage deg? Then dont do it. Husk at vi alle gjør feil, hans hadde bare større konsekvenser uheldigvis og han har nok betalt for det med både tid, skyldfølelse, tårer og anger. Blir feil i mitt hode at man skal straffes enda mer senere for en feil man begikk og betalte for. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Om personen fortsatt er åpen for å kjøre under påvirkning, hold deg langt, langt unna. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Om personen fortsatt er åpen for å kjøre under påvirkning, hold deg langt, langt unna. Hvertfall mens han kjører. Ellers skulle det jo gå greit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvertfall mens han kjører. Ellers skulle det jo gå greit. Nei, egentlig sånn generelt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) In other news, Kanye Wests nyeste album skuffer. Bra produksjon, greie beats og overrumplende dårlige tekster. I mellomtiden jizzer alle overalt fordi det er Kanye og fordi han er så kul og egoistisk og unik og narsissistisk og fordi det å inkludere dubstep/drone på et 2013-album er den mest fantastiske nyvinningen siden "fish dicks". Hipster out. Endret 18. juni 2013 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) In other news, Kanye Wests nyeste album skuffer. Bra produksjon, greie beats og overrumplende dårlige tekster. I mellomtiden jizzer alle overalt fordi det er Kanye og fordi han er så kul og egoistisk og unik og narsissistisk og fordi det å inkludere dubstep/drone på et 2013-album er den mest fantastiske nyvinningen siden "fish dicks". Hipster out. De ble kanskje litt hypa når de så tracklisten Kanye West - I Am A God Kanye West - I Am The Pope Kanye West - I Am Literally The Higgs Boson Kanye West - I Created Matter (Say Thank You) ft. Pusha T Kanye West - Every Little Thing I Do Is Magic Kanye West - Scientific Method — That Was Me Too ft. Kendrick Lamar Kanye West - Credit Where It’s Due (All Of It, All The Time) ft. Jay-Z Kanye West - ART (I’ll Allow It) ft. Daft Punk Kanye West - Dropping The Pretense Here: Y’all Don’t Deserve Me (BONUS TRACK) Kanye West - How We Got Here (On A Space Ship) (BONUS TRACK, JAPAN ONLY) Kanye West - Space President ft. Kanye West Endret 18. juni 2013 av Gormers 3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Å ha den siste kommentaren på en side er alltid like deprimerende Edit: Cheers Gormers Endret 18. juni 2013 av Error 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Virker som jeg er en av ytterst få som faktisk likte det spillet. Likte det veldig godt jeg og. Bedre enn AC1, Brotherhood og Revelations imo. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvorfor? Jeg synes de fleste Ass Creed spilla har vært fra ok til ganske midt på treet hittil, spesielt Brotherhood synes jeg kunne være kjedelig. Så jeg er litt skeptisk til å skaffe meg enda et spill i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå