Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Do tell

 

Ellers har stasjonære PC'en min klikket. Booter som normalt, logger inn og så.. helt sort skjerm, musepekeren forsvinner og ctrl+alt+del fungerer ikke :( Starte fra safe mode fungerer ikke og alt som står på internett er løsninger som krever at man faktisk har et "visual interface" noe jeg ikke har..

 

Oog syk på 12 dag nå. Penicillinkur er over og jeg er omtrent 95% frisk, men holder på å kjede vettet av meg. Tough life in the hood

Lenke til kommentar

Høres ut som formatering er eneste løsning? Kanskje harddisken har blitt korrupt eller noe sånt?

 

Oppdaga tilfeldigvis noe som viste seg å være en lesbepub som spilte veldig bra musikk i går. Litt overraskende da jeg trodde jeg hadde oversikten over skeive steder i Oslo. Senere på en annen pub så dukket det opp to skummelt sosiale svensker (de virket ganske suspekte til å begynne med), men som viste seg å være genuine og hadde masse felles interesser med noen av de jeg var ute med. Så de skulle bli whitelista for å få spille på minecraftserveren som en fyr har.

 

Senere på vei til busstoppet nattbussen går fra, så var det en nokså full, smått bortkommen og veldig pratsom 19-år gammel jente som slo lag med meg og kjæresten. Ho var på vei til et nachspiel på et hotell som lå rett vet busstoppet vi skulle til, og tilba oss fox som ho oppbevarte i bh-en. Vi takka nei men men det var uansett en hyggelig/morsom opplevelse. Så møtte jeg en kompis fra videregående og kjæresten hans, som tok samme buss som oss.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Blehh, relapse nå og øreinfeksjon er blitt mye verre igjen, nå som jeg endelig trodde jeg var frisk. Kan ikke huske å ha vært syk over en så lang periode siden jeg hadde kyssesyke for mange år siden :(

 

Jaja, fortsette å trykke i meg penicillintabletter da.

 

Assassin's Creed 3 er forøvrig ufattelig kjedelig

Lenke til kommentar

Jeg hadde blitt med på reisen, Lakus. Men det hadde ikke vært for Comic-con.

 

Jeg (om jeg hadde hatt penger nok, og vært gammel nok til å leie bil) hadde leid en fin Mustang og kjørt nordover fra San Diego, fulgt kysten opp :)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Jeg hadde blitt med på reisen, Lakus. Men det hadde ikke vært for Comic-con.

Jeg (om jeg hadde hatt penger nok, og vært gammel nok til å leie bil) hadde leid en fin Mustang og kjørt nordover fra San Diego, fulgt kysten opp :)

Taper :p

 

Jeg har lyst til å høre om de er med på å kjøre oppover kysten, men jeg har ikke lappen selv engang så skal være litt forsiktig med hva jeg forseslår :p

Lenke til kommentar

Noen som har vært på Comic-con i San Diego før? Dama og et vennepar lurte på om jeg/vi ville ta turen dit.

 

San Diego Comic-con er vel et av få virkelig obligatoriske pilegrimsmål for oss true nerdz. Ulike folk vil gi deg ulike tilbakemeldinger på hvorvidt det er gøy å være der eller ikke, men jeg føler der et sted man burde ha vært, om så bare for å ha opplevd det. En tur til San Diego kan vel ikke bli noe kjedelig uansett..? Det er vel maks et par timer til L.A. om det skulle bli helt krise kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...