AltF4 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 UbiSoft kan det der med å lage lekre menyer in-game. Husker enda hvor utrolig kult det var med al tekst skrevet på vegger og slikt i Splinter Cell Conviction. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Dette her er både idiotisk og genialt samtidig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ååå, jeg vil tjene penger fort, men ikke gjøre noe arbeid! Ja, barnebok, det lager jeg! INGEN har tenkt på det før, og tegninger er da vel ikke så farlig, det er jo ikke noe barn pleier å like, er det? Om det var rettet mot meg, så handler det ikke om å tjene penger eller bli kjent, men kun for å prøve og skrive og få noe utgitt, siden jeg fikk avslag på diktsamlinga mi (noe jeg absolutt ikke er overrasket over sånn noen år i ettertid). Og ang. illustrasjoner så lurte jeg på om jeg skulle få laget dem før jeg sendte inn manuset, eller om et eventuelt forlag fant illustratører. Sånt kan være kjekt å vite i fall manuset ble antatt. Venninna mi er en ganske flink tegner, så det burde ikke by på problemer, og om jeg faktisk får antatt manuset når jeg en gang skriver det ferdig, så vil det vanke penger på henne også, om boka selger. I tillegg så har jeg et par kunstnerkompiser som også kan hjelpe meg. Begge to har hatt vellykkede utstillinger og er / har vært renomerte for tegningene og maleriene sine her i området. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Vet ikke helt om jeg liker endringene de gjør i nye Mirror's Edge. Åpen verden og Faith skal bli sterkere. http://www.eurogamer...riginal-ea-says Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Operasjon: Snu tilbake døgnrytme etter å ha vært syk i 8 dager starter nå Endret 13. juni 2013 av Error Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Om det var rettet mot meg, så handler det ikke om å tjene penger eller bli kjent, men kun for å prøve og skrive og få noe utgitt, siden jeg fikk avslag på diktsamlinga mi (noe jeg absolutt ikke er overrasket over sånn noen år i ettertid). Og ang. illustrasjoner så lurte jeg på om jeg skulle få laget dem før jeg sendte inn manuset, eller om et eventuelt forlag fant illustratører. Sånt kan være kjekt å vite i fall manuset ble antatt. Venninna mi er en ganske flink tegner, så det burde ikke by på problemer, og om jeg faktisk får antatt manuset når jeg en gang skriver det ferdig, så vil det vanke penger på henne også, om boka selger. I tillegg så har jeg et par kunstnerkompiser som også kan hjelpe meg. Begge to har hatt vellykkede utstillinger og er / har vært renomerte for tegningene og maleriene sine her i området. For all del, jeg mener bare at det kan være veldig vanskelig å komme igjennom barneboknåløyet. Føler at barnebøker ikke trenger å være skrevet av noen med pedagogisk utdanning, de må bare "slå" an. Derav nåløyet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det burde heller være et minstekrav om at de skal være skrevet av noen uten pedagogisk utdanning. Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det burde heller være et minstekrav om at de skal være skrevet av noen uten pedagogisk utdanning. Ja, ikke en dum idé. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Vel, heldigvis (?) for meg, så har jeg ikke noen pedagogisk utdanning, og er så langt fra pedagogisk som man kan få det. Jeg klarer ikke å lære bort noe som helst til noen som helst. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 For all del, jeg mener bare at det kan være veldig vanskelig å komme igjennom barneboknåløyet. Føler at barnebøker ikke trenger å være skrevet av noen med pedagogisk utdanning, de må bare "slå" an. Derav nåløyet. Dette gjelder jo for så og si alle bøker. Ingen sjanger du kan skrive som garanterer deg å få boka utgitt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Men det er viktig å ikke gi opp etter ett avslag. De fleste forfattere får ikke tilslag hos det første forlaget de kontakter, men må bruke litt tid på å finne frem til det rette. Mange av mine favorittbøker har vært på nippet til å ikke bli utgitt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Haha, ja for ikke å snakke om verdenssuksessen Harry Potter som ble avvist hos de fleste forlagene. Når det er sagt så er kanskje kke den norske forlagsbransjen den letteste heller. Endret 14. juni 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Lillesøsteren min har noen venninner på besøk og de er alle minst 10 cm høyere enn meg. Tror ent-vann er en del av den nye skolereformen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 var uheldig og kom inn i en siste klapp konkuranse i konserthuset igår kveld.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Woo! Hjemme alene i helga, jeg har pizza, øl og Bare Egil Band på repeat. Trenger ikke noe mer enn det! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Lillesøsteren min har noen venninner på besøk og de er alle minst 10 cm høyere enn meg. Tror ent-vann er en del av den nye skolereformen. Hvor bor du? ... Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Nesodden, gutt. Trodde vi hadde gjennomgått dette Til resten av kommentaren. Fy Slimda, dårlig Kirby. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Vet jo det var Nessoden, var jo en del av kommentaren. Og du burde jo vite at Kirby går på alt og alle. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Untatt Yoshi, som går på Kirby. Hvorfor er det noen som har fått en sånn grønn strek hvor det står EKSTRA under avataren? Fant ut av det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1520316&pid=20658198&st=0&&do=findComment&comment=20658198 Endret 14. juni 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå