Snurreleif Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg skal EGENTLIG ikke klage, da jeg har en Italiensk restaurant ca 50m unna leiligheten. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 I CALL HYPOCRICY, I SAY! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 MEN, jeg må bruke mobilt nettverk og jeg bor i redneckville! Så det ER synd på meg.. 1 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Nå begynner eg virkelig å kjenne på følelsen av å forlate Sogndal. 1 uke igjen, og no kjenner eg at eg kommer til å savne denne plassen hvis jeg slutter. Har brukt helgen på fest og morro ilag med noen fra klassen, og i dag så bare vandret vi rundt i parken og spiste is. Det var kjempe kos i fin-været! Livet er herlig! og eg suger til å ta avgjørelser!!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 MEN, jeg må bruke mobilt nettverk og jeg bor i redneckville! Så det ER synd på meg.. Ha! Jeg trumfer deg med at det nærmeste som kan kalles noe resturant er 6 km unna. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Men du er nordlending.. Alt er større og lengre i det fjerne nord! (velbekommene). Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Ja du har rett i det. Sjekka har du vel også? (takk takk, det var flott servert) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg har hørt det, og sett landskapet deres, det holder for meg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Hvor vanskelig er det å skrive en barnebok som faktisk blir antatt av et forlag mon tro? Og trenger jeg en illustratør før jeg sender inn manuset? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Ifølge radioresepsjonen og Bjørn Eidsvåg er det lekende lett Endret 10. juni 2013 av Mammakamelen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Jeez, Mammakamel, skulle tro du av alle visste hvordan man skrev Radioresepsjonen korrekt. Uansett, det bør være lekende lett. Men det er nok et stort pluss å ha med seg en illustratør. At man har en form for pedagogisk utdannelse hjelper sikkert på kredibiliteten. Endret 10. juni 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Ikke har jeg pedagogisk utdannelse og ikke har jeg noen illustratør ... enda. Burde ikke være vanskelig å finne vel og merke. Har ei venninne som laget forside til min uutgitte diktsamling. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Øver på eksamen til torsdagen. Gamle eksamensoppgaver har kode jeg må tyde som det her: void put_nibble (unsigned char a[], int ix, unsigned int v) { v &= 0xf; if (ix%2) a[ix/2] = a[ix/2]&0xf0 | v; else a[ix/2] = a[ix/2]&0x0f | (v<<4); } nice gresk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Har pedagogisk utdannelse, har kunnskap om barn, har ambisjoner om å delta i oppdragelsen til småbarnsforeldre med litteraturen min, mangler illustratør, lurer på å hyre inn en av nevøene mine, for det skal se ut som barnetegninger uansett. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Hjalp en unge opp på t-baneplattformen da han følte for å krysse sporet men slet med å komme seg opp. Stress. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Jeez, Mammakamel, skulle tro du av alle visste hvordan man skrev Radioresepsjonen korrekt. Uansett, det bør være lekende lett. Men det er nok et stort pluss å ha med seg en illustratør. At man har en form for pedagogisk utdannelse hjelper sikkert på kredibiliteten. Telefonen min deler opp radieresepsjonen.. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=uiaRSuyQ7zA Herregud så kult det ser ut Endret 11. juni 2013 av Error Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 11. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2013 Ååå, jeg vil tjene penger fort, men ikke gjøre noe arbeid! Ja, barnebok, det lager jeg! INGEN har tenkt på det før, og tegninger er da vel ikke så farlig, det er jo ikke noe barn pleier å like, er det? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Så greit nok ut, Error, men forstår ikke hvorfor de kaller det "RPG". :| Er jo helt åpenbart et skytespill. Er faktisk mer interessert i The Crew, bare for muligheten til å kjøre rundt i et åpent USA (hvis det da faktisk er helt sømløst). Endret 11. juni 2013 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2013 Fikk svar på naturfageksamen i dag, og er storfornøyd. Fikk B Synest det er litt morsomt egentlig, for jeg så for meg at jeg kom til å få D eller E, i tillegg til at jeg hadde 2er i naturfag på vidergående. #gledesrus" Det er på sånne ting man ser forskjellen mellom vgs og høgskulen. I morgen er det tid for dramaeksamen. Noe som vil si at jeg har under 16 timer på å bli kvitt sceneskrekken! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå