Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner eg virkelig å kjenne på følelsen av å forlate Sogndal. 1 uke igjen, og no kjenner eg at eg kommer til å savne denne plassen hvis jeg slutter. Har brukt helgen på fest og morro ilag med noen fra klassen, og i dag så bare vandret vi rundt i parken og spiste is. Det var kjempe kos i fin-været! :)

 

Livet er herlig! og eg suger til å ta avgjørelser!!!

Lenke til kommentar

Jeez, Mammakamel, skulle tro du av alle visste hvordan man skrev Radioresepsjonen korrekt.

 

Uansett, det bør være lekende lett. Men det er nok et stort pluss å ha med seg en illustratør. At man har en form for pedagogisk utdannelse hjelper sikkert på kredibiliteten.

 

Telefonen min deler opp radieresepsjonen.. Utrolig irriterende!

Lenke til kommentar

Så greit nok ut, Error, men forstår ikke hvorfor de kaller det "RPG". :|

Er jo helt åpenbart et skytespill.

 

Er faktisk mer interessert i The Crew, bare for muligheten til å kjøre rundt i et åpent USA (hvis det da faktisk er helt sømløst).

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk svar på naturfageksamen i dag, og er storfornøyd. Fikk B :D Synest det er litt morsomt egentlig, for jeg så for meg at jeg kom til å få D eller E, i tillegg til at jeg hadde 2er i naturfag på vidergående. #gledesrus" Det er på sånne ting man ser forskjellen mellom vgs og høgskulen.

 

I morgen er det tid for dramaeksamen. Noe som vil si at jeg har under 16 timer på å bli kvitt sceneskrekken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...