Lakus Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Skal prøve litt ost på den ene for å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Hver pannekake er en personlig pannekake hvis du bare har trua. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Prøv en med brunost og blåbærsyltetøy og da, siden du er i det eksperimentelle hjørnet! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Litt yoghurt og laks funker sikkert også. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Fikk nettop reklame på Spotify premium -.- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Møtte både Eplefe og Zealuu i drømmeland i natt. Eplers hadde gravd tunnel gjennom mitt område (real life meets Minecraft, altså), og inviterte meg hjem på en kopp kaffe. Zealuu måtte dessverre på jobb idet vi kom, etter jakken å tyde var han sjåfør hos Tollpost, og han etterlot oss noen nystekte vafler. Koselig drøm, med andre ord. Det er en ganske awesome drøm. Byr gjerne på vafler og kaffe, jeg, men tror jeg lager vaflene, for det kan ikke zealuu. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Alt dette snakket om bacon, pannekaker og pizza gjør meg utrolig sulten. Tror nesten jeg må trå til med omelett og bacon. Yoghurt og Laks høres også godt ut. Jeg skal på jobb dagen etter, det skal ikke hun Hvordan går det med deg og kjæresten Ridder? Ah, da er det nesten forståelig. Joda, det går greit. Ikke supert, men greit. Endret 8. juni 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Det er en ganske awesome drøm. Byr gjerne på vafler og kaffe, jeg, men tror jeg lager vaflene, for det kan ikke zealuu. Men jeg kan lage vafler og har jobbet for Tollpost. Kanskje drømmen til Villanden har en dypere mening? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg fikk en pakke fra Tollpost forrige uke, OG jeg spsite pannekaker for en uke siden! Tror det er meg Villanden har drømt om! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Pannekake med bacon: Godt. Pannekake med bacon og gulost: Rart. Pannekake med gulost: Enda rarere. Pannekake med brunost: Ikke så ille egentlig. Kald pannekake med brunost: Kjærlighet i flat form. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Du glemte pannekake med yoghurt og laks.. Kanskje med en dæsj makrell i tomat, for luktens skyld Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Pannekake med brunost: Ikke så ille egentlig. Dude. Du må ha blåbær. Eller honning, til nød. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Vafler med brunost: Fungerer Pannekaker med brunost: Fessssjj Pannekaker med bacon: Så bra at du aldri vil klare å nyte normale pannekaker igjen Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2013 Kasta ut grunnet oppkast ved baren. Ikke ok. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) 2 grunner hvorfor det er kjekt å ha en kinesisk restaurant 2 etasjer under seg. Mat er like ved, og man slipper å bruke mobilnettet hvis man må vente. Is nice. Endret 9. juni 2013 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Bortskjemte urbane snobb. .... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 I approve this message. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå