Spartapus Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg synes bøker fortsatt er det mediet som gir den beste opplevelsen når det kommer til å bli fortalt en god historie. Det finnes visse filmer, spill og tegneserier som også hevder seg godt, men generelt er disse mediene altfor bundet av kommersielle hensyn - er noe dyrt å produsere er man avhengig av at det appellerer til flest mulig for ikke å gå konkurs - og historiene man blir fortalt er i de fleste tilfeller lavpannede og forutsigbare. Det geniale med bokmediet er nettopp hvor simpelt det er; når fortellingene utelukkende består av tekst så koster de ingenting å lage uansett hvor stor skala de utspiller seg i, og skaperen har fullstendig kontroll over verket. Det er først i det siste tiåret at vi i det hele tatt er blitt i stand til å filmatisere f.eks. Ringenes Herre uten at det ser helt latterlig ut, og mange bøker ligger nok fortsatt hinsides hva vi klarer å visualisere uten å kjøre et filmselskap konkurs. 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Mitt håp no er at ikkje alle andre TV- og kabelnettverk skal lage sine eigne "gritty fantasy costume drama"-serier, for då skal det ikkje så mykje til før eit kobbel av favorittbøker vert lisensierte og ender opp som triste imitatører. Mal apropos, håper Starz lager ein serie om Caesar, rebooten av han som Brad Pitt+Ninja er strålande. Heilt urelatert: Square Enix, guys. Deux Ex på iOS i går, eit MULTIPLAYERSPEL i Legacy of Kain-universet i dag. Er som om dei vil gå konkurs. Endret 7. juni 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Apropo ville gå konkurs. Hva pokker er greia med XBOX one? Vanligvis er jeg relativt laidback på sånne ting "hardcore fans" syter på, men til og med jeg synes Microsoft tråkket over streken med den boksen. Blir for dumt Ellers ønsker jeg meg en Dune tv-serie. I alle fall første boken. Er klar over at det finnes noe der ute, men i HBO style Edit: http://open.spotify.com/track/0oks4FnzhNp5QPTZtoet7c Giorgio by Moroder. Ahhhhh digger den. Resten av RAM er sånn greit, men den låten skiller seg ut så til de grader Endret 7. juni 2013 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ganske chill trommespill på den. Dog, denne interluden på det albumet her er enda mer lax. ^__^ http://open.spotify.com/track/666Gq86pwKtAJcLB9Jg9aF Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Instant crush er fortsatt #1 hos meg.. etterfulg av Doin´ it right.. Resten deler tredjeplass Edit: Damit, klarer ikke å velge første og andreplass egentlig.. legger alle på førsteplass GIVE LIFE BACK TO MUSIC ... EDIT 3; BECAUSE ONE MORE TIME I´M GONNA CELEBRAAATE (Discovery, 2001) http://open.spotify....AO6WpXZgp0goxAV Endret 8. juni 2013 av SLi Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg har et lite problem jeg trenger hjelp med. Mobilen min falt i bakken i går, og skjermen knuste. Den funker enda, men hvordan skal jeg gå frem for å få den fikset? Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Skulle møte mannen til onkels familie for første gang i dag, men fortsatt influensa. Syk på femte dagen nå, relativt superkjedelig Har vel også vært i den fasen at "spill er egentlig ganske kjipt" en god periode nå, men å lese bøker i fem dager blir for mye. Meen, det er varmt og fint vær og jeg hører på ELO. Kunne vært mye værre Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Møtte både Eplefe og Zealuu i drømmeland i natt. Eplers hadde gravd tunnel gjennom mitt område (real life meets Minecraft, altså), og inviterte meg hjem på en kopp kaffe. Zealuu måtte dessverre på jobb idet vi kom, etter jakken å tyde var han sjåfør hos Tollpost, og han etterlot oss noen nystekte vafler. Koselig drøm, med andre ord. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Nå fikk jeg lyst på vafler. Endret 8. juni 2013 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Ikke jug, du har alltid lyst på vafler. Endret 8. juni 2013 av SLi 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Har nettopp spist hjemmelaget pizza. Har ikke lyst på vafler. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg sitter og er sulten. Har lyst på både vafler og pizza. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg sitter og er sulten. Har lyst på både vafler og pizza. Kombiner det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Pannekaker med bacon er et godt nok kompromiss Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Du må bare ha trua. Endret 8. juni 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det der gav meg brekninger og vann i munnen samtidig. Kan selvfølglig hende at vannet kom opp med brekningene, men ... jeg .. nei. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Pannekaker med bacon er et godt nok kompromiss Har du på litt ost så er du jo nesten der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå