Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, det er greit å vite at jeg ikke er alene! :p

 

Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre, for de siste dagene så har jeg til klokken seks hver dag, og jeg skal ha eksamen klokken ni om morgningen på fredag. Så tror at jeg kommer til å slite med den der. Har laget meg en plan for i morgen da, som er at jeg skal prøve å komme meg opp før klokken to, uansett når jeg sovner. :)

Lenke til kommentar

Etter noen timers forsøk på å sove, så ser det ut til at det blir døgnting på meg likevel. Så nå har jeg laget meg en kopp kaffe, og lurer på hva jeg skal bruke denne ekstra tiden på? (eksamenslesning frister liksom ikke).

 

Så... God morgen folks. Skal dere noe kjekt i dag? :)

Endret av Kiro
Lenke til kommentar

Etter noen timers forsøk på å sove, så ser det ut til at det blir døgnting på meg likevel. Så nå har jeg laget meg en kopp kaffe, og lurer på hva jeg skal bruke denne ekstra tiden på? (eksamenslesning frister liksom ikke).

 

Så... God morgen folks. Skal dere noe kjekt i dag? :)

 

Ikke gjør noe kjedelig. TV er no-no når du døgner.

Lenke til kommentar

Se en sesong til, så kan dere droppe den. Da begynner seniliteten til Martin å skinne gjennom, og plottet står klin i ro gjennom to bøker.

 

Så sant. Jeg lurer fortsatt på hva som skjedde med Martin etter de tre første bøkene. Det kan virke som om det bare var de tre han hadde inne, i og med det knapt har skjedd noe siden da. Etter å ha lest Dance of Dragons tenker jeg det hadde vært like greit om han hadde slått seg til ro med å ha skrevet en trilogi med en veldig åpen slutt.

 

Hvordan de skal gjøre bok 4 og 5 til interessante TV-sesonger er et annet spørsmål. Her er det jo ingen overraskelser av typen Red Wedding.

Lenke til kommentar

Går det an å få forklart hva red wedding er uten å få det spoilet?

 

HTC one er forøvrig en stor skuffelse. Vurderer å gå tilbake til iPhone 4. Den største skuffelsen er kanskje at den ikke støtter ørepropper med fjernkontroll. Og sammenlignet med galaxy s4 er den utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt med lavkarbo sånn sett. Det er når man nærmer seg nullkarbo at man burde være litt forsiktig.

 

Går det an å få forklart hva red wedding er uten å få det spoilet?

"The Red Wedding" er en hendelse i Song of Ice and Fire-serien som er svært overraskende ovenfor leserene og TV-titterene.

Lenke til kommentar

"The Red Wedding" er en hendelse i Song of Ice and Fire-serien som er svært overraskende ovenfor leserene og TV-titterene.

 

 

 

Med det navnet på hendelsen? Overraskende? Right. :p

 

 

 

HTC one er forøvrig en stor skuffelse. Vurderer å gå tilbake til iPhone 4. Den største skuffelsen er kanskje at den ikke støtter ørepropper med fjernkontroll. Og sammenlignet med galaxy s4 er den utrolig kjedelig.

 

Jeg har en iPhone 4 som jobbtelefon for tida. Jeg er egentlig litt skeptisk til hele Apple, men jeg må innrømme at jeg synes det er en veldig fin mobil.

Lenke til kommentar

Ja, og derfor er jeg veldig glad for at jeg har lest bøkene før serien begynte å bli superpopulær. Medie er kjempeglad i å spoile alt.

 

Men, nå er jo ikke spoiling så gærnt i seg selv. Noen undersøkelser viser at man kan få en bedre opplevelse av det som skjer om man er spoilet i forkanten. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...