Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at kjerringa gjør alvor ut av truslene sine, men hun bør nok få en opptur snart :p

 

Martin har vel også sagt at han gjør det uforutsigbart med vilje, fordi han selv misliker forutsigbarhet.

Makes sense.

Neste episode er den største oppturen i serien.
Lenke til kommentar

Se en sesong til, så kan dere droppe den. Da begynner seniliteten til Martin å skinne gjennom, og plottet står klin i ro gjennom to bøker.

 

Nei, ok, nå er jeg pessimistisk. Alt tyder på at neste sesong mikser slutten på bok tre med de interessante delene i bok fire, som er mye bedre for pacingen. Og så komprimerer de sikkert det som bare er drøvtygging i løpet av sesong 4 eller 5 sammen med det som er verdt bryet å vise, mens HBO-produsentene får dratt resten av plottet for serien ut av en da sikkert nesten død av hjerteinfarkt GRRM.

Lenke til kommentar

Tumblr, facebook og forum blir ganske kjedelig når det meste handler om en serie du ikke er interessert i å se på for tiden. Nå skjer det ikke så mye liv her uansett da.

Funny story! Jeg hverken ser, eller leser/har lest AsoIaF. Men så mye blør igjennom i samtale med andre at jeg vet hele plottet både nå og forever, og kan spoile for folk enda jeg ikke har sett mer enn sånn to episoder som tilfeldigvis gikk på TV-en.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er glad jeg har lest bøkene, ellers hadde jeg ikke kunnet bevege meg rundt på nettet. Kjipt at jeg fikk enkelte ting spoilet før jeg hadde lest de, ellers hadde opplevelsen blitt noe helt annet. :hrm:

Undersøkelser viser til at man kan få en bedre opplevelse av å være spoilet i forveien. Så ja, du kunne godt fått en helt annen opplevelse. ;)

Spoiler Alert: Stories Are Not Spoiled by 'Spoilers'

Lenke til kommentar

Haha, samme her.

Jeg og, men er for nyskjerrig til å gjøre det, så kommer nok ikke til å skje, med mindre

Tyrion, Jon og Arya også dør :'(

 

Tviler på at kjerringa gjør alvor ut av truslene sine, men hun bør nok få en opptur snart :p

 

Martin har vel også sagt at han gjør det uforutsigbart med vilje, fordi han selv misliker forutsigbarhet.

Makes sense.

Oh yes, the equilibrium need more equilibrium.

 

Uforutsigbarhet er forsåvidt bra, men ikke hvis det lages uforutsigbart kun for å være uforutsigbart.

Neste episode er den største oppturen i serien.

Oh yes, har ikke lest eller noe, men ut fra de foregående episodene så kan jeg tenke meg hva som skjer, siden det ville være en perfekt måte å ende sesongen på. Absolutt på tide også. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...