Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Så El Secreto de sus Ojos. Damn, sterk film. Anbefales hvis du har tid til et litt tragisk, langtrukket drama med mye suspense og karakterrelasjoner. Som "Drive", bare at den trår til der Drive kun blir en Oscar-sirkelrunk

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lese anmeldelser, og hvis du kan, gjør som SLi sa.

Jeg hadde trolig kjøpt den, hadde det ikke vært for at jeg kjøpte min S3 forrige høst.

 

Bestilte når jeg kom hjem fra jobb. Ba om å få flyttet nummeret mitt fra Telenor,og en time etterpå fikk jeg melding fra Telenor hvor de ber meg ringe for et godt tilbud fordi de vil beholde meg som kunde.

Lenke til kommentar

Ahh herre Jesus jeg er sliten. Heavy duty studering fra midten av Januar er grunn nok til å bli utrbrent, men når "siste innspurt" (aka 6-10 timer pugging hver dag) varer i nesten en måned så blir det nesten for mye.

 

Positive er at jeg kun har to eksamener igjen (kjemi del tre i morgen og matte del tre på tirsdag) av 15. Negative er at jeg ikke er så fryktelig godt forberedt til kjemien, og jeg er så utslitt at jeg er svimmel og får vertigo. Men... Peise pau er vel eneste som gjelder.. Ferdig for alltid på tirsdag - kommer til å bli så evig digg

Lenke til kommentar

Blir ikke skole før i september 2014, og siden foreldre betaler studieplass + at jeg har spart opp en del penger (som rekker mye lengre i fagre USA, land of opportunities and the free) så regner jeg med å ha såpass lite studiegjeld at jeg kan ta meg fri og "oppleve verden" en stund i 2019.

 

Deretter er det selvfølgelig plankekjør, hvor dagene består av å vasse rundt i slåbrok og sexy kvinner mens jeg drikker whisky og funderer på livet. Pengene renner inn fra et eller annet fantastisk businessventure jeg har klart å klekke sammen.

 

Deretter gjenstår livet Slimda, livet.

 

Uansett, kjemi ferdig nå! Etter eksamenen var ferdig rusla jeg litt rundt i gatene og støtte på en gjeng folk på omtrent min alder som satt og spiste lunsj i en bygård, og sulten som jeg var spurte jeg om jeg kunne slå meg ned. Ikke en dårlig ide, veldig hyggelige karer.

 

Nuh er det ned til besteforeldrene og spise middag hos dem. Resten av familien har stukket til Sverige, som de apatriotiske menneskene de er.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Sli gjør seg klar for verdens høyeste magaplask :D

 

Vi gleder oss alle sammen.

 

 

EDIT: Er på vei hjem fra flyplassen hvor jeg shippet avgårde dama så nå er det straka vegen heimatt for å sjå hva folka i Game of Thrones driver med.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Sli gjør seg klar for verdens høyeste magaplask :D

 

Vi gleder oss alle sammen.

 

 

EDIT: Er på vei hjem fra flyplassen hvor jeg shippet avgårde dama så nå er det straka vegen heimatt for å sjå hva folka i Game of Thrones driver med.

 

wait.. du var på Gardermoen.. jeg ER DER... DU STAKK NÅR DU HAFDE SJANGSEN TIL Å MØTE MEG...

 

jeg går og skriver, Sry for Leifs

 

 

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Gled deg, dagens episode er alt den burde være etter forrige ukes middelmådige kapittel. Tyrion er i stjerneform

 

RAM er forøvrig også ganske bra. Giorgio by Moroder er helt fantastisk og setter stemningen så det suser, selv om robotgutta ikke når like høyt opp i de neste låtene

Endret av Error
Lenke til kommentar

Sli gjør seg klar for verdens høyeste magaplask :D

 

Vi gleder oss alle sammen.

 

 

EDIT: Er på vei hjem fra flyplassen hvor jeg shippet avgårde dama så nå er det straka vegen heimatt for å sjå hva folka i Game of Thrones driver med.

 

Hadde ikke hu flytta nedover til Oslo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...