Error Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Ahh, en jente jeg datet litt tidligere har nå funnet seg kjæreste. Værste er at han er den kjekkasen også. Hvorfor skal hun få lov til å ha det bra og ikke meg.. Neiiida (bare litt). Irrasjonelle følelser og det der. Får skylde på ungfole-hormonene Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Alt man trenger nå til dags er tydeligvis en kjeller, så er du godt i gang. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Petit jente og alt, kanskje du er inne på noe.. Eneste problemet er at han nye er en ordentlig bamse brakar som ruver godt over meg. Nei, stikker med halen mellom beina til Nederland 27 (som nevnt før) og besøker blant annet gamle sommerflammer. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Du får slå deg sammen med denne fyren. Basert på hva han har skrevet tidligere vil han synes å låse jenter i en kjeller er ubermandig og derfor fungere som din "muscle". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Fy i helvete, jeg ELSKER det nye Daft Punk-albumet! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Det er ikke på Spotify, derfor er det ikke lansert ennå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Det ble streamet på iTunes og det er å finne på Grooveshark, så jo, jeg vil si det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Tull og tøys, de tjenestene der er bare falske og fulle av virus og misbrukte barn. Spotify über alles. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Kan si meg enig i at iTunes er det, men Grooveshark er herlig. Brukt det lenger enn Spotify. Spotify er noe ræl. Wimp über alles! Uansett, du kan huke tak i albumet på mindre lovlige måter. Jeg har uansett forhåndsbestilt det på vinyl, så jeg ser på det som helt okay. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Hvis det ligger på grooveshark så er det vel lastet opp uten godkjennelse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Det kan hende, jeg vet ikke noe om det. Jeg har brukt Groovesharks streaming-tjeneste siden den ble introdusert, men jeg har ikke satt meg inn i nøyaktig hvor de får musikken sin fra. Jeg gir nå faen uansett, så lenge jeg får hørt musikken og slipper å bruke Spotify eller iTunes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Fant ikke albummet på Grooveshark når jeg lette ista. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Vurderer å kjøpe meg en HTC One. Noen store innspill mot den telefonen fra dere forståsegpåere? GO GO GO! Reasons? I have none. Om du drar på butikken å holder den i hånda vil du skjønne hva jeg snakker om... Magic. //on-topic Har ikke hørt det nye Daft-punk albummet... får vel gjøre det nå. Det er ikke på Spotify, derfor er det ikke lansert ennå. http://open.spotify.com/track/2Foc5Q5nqNiosCNqttzHof Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 http://open.spotify.com/track/2Foc5Q5nqNiosCNqttzHof Det der er ikke et album, men en singel. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Men den tilhører RAM? http://en.wikipedia.org/wiki/Random_Access_Memories#Track_listing Endret 14. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Ja, men jeg vil høre hele albummet, ikke en singel som ble lansert noen uker siden. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Nei, du skal høre den samme sangen om og om igjen. Du skal! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Vurderer å kjøpe meg en HTC One. Noen store innspill mot den telefonen fra dere forståsegpåere? Lese anmeldelser, og hvis du kan, gjør som SLi sa. Jeg hadde trolig kjøpt den, hadde det ikke vært for at jeg kjøpte min S3 forrige høst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Fant ikke albummet på Grooveshark når jeg lette ista. Folk sier det der, men jeg finner det hver gang. http://grooveshark.com/#!/album/Random+Access+Memories/8814557 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Takk for link. Søker jeg på Grooveshark finner jeg ikke noe som helst. Tror deler av tjenesten er sperra i jobbrannmuren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå