Sexylubb1 Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Og så er det jo gjerne live musikk fra relativt respektable band der i tillegg. Og en fest som varer konstant ei hel helg. Hvor ofte skjer det på Ålgård, liksom? 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Riktig, riktig. Noen ganger hjelper det å ta av seg Oslo-brillene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Og så er det jo gjerne live musikk fra relativt respektable band der i tillegg. Og en fest som varer konstant ei hel helg. Hvor ofte skjer det på Ålgård, liksom? En gang i året. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ZVEKVLsy5Fk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Ehm, noen som har gode tips til en "Man-at-arms" i Chvalry? Jeg prøver så godt jeg kan å unngåp direkte konfrontasjoner med dudes som har store pe-sverd, men jeg mister hodet stadig vekk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Lå på sengen en stund og leste kjemi, sto opp for å lukke vinduet, ble supersvimmel, kræsjet rett inn i veggen og falt ned i sengen igjen. Smooth 2 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Laptopen tok kvelden i går. *hjertesukk* Prøvde den gamle pc'n, men den er så himla treg. Heldigvis hadde jeg en sånn Asus Eee Top-dings liggende i skapet som fungerer bedre. Tastaturet er ganske så fancy. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Lå på sengen en stund og leste kjemi, sto opp for å lukke vinduet, ble supersvimmel, kræsjet rett inn i veggen og falt ned i sengen igjen. Smooth Da har du nok fått en reaksjon. 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=b3_lVSrPB6w (okay da, ikke helt korrekt bruk av video, men måtte ha et påskudd for å linke den). Må innrømme at jeg brukte et par sekunder før jeg forsto punen Endret 11. mai 2013 av Error 3 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Ehm, noen som har gode tips til en "Man-at-arms" i Chvalry? Jeg prøver så godt jeg kan å unngåp direkte konfrontasjoner med dudes som har store pe-sverd, men jeg mister hodet stadig vekk. Spam comboer medan du spring sirklar. Snik inn nokre alt-attacks for å unngå å verte parried. Når folk med store sverd slår etter deg, parry. Dei har lang windup og er dermed lette å forsvare seg mot (gitt at du ikkje slenger opp parryen for tidlig), og sjølv når dei finter rekk du å dodge unna in a pinch. Disclaimer: Synes Vanguard er mest gøy sjølv. Endret 11. mai 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Vakler mellom Vanguard og Man-at-Arms alt ett hvilket kart som blir spilt på. Morsomst med Vanguard, men det å hakke ned "de store gutta" der hvor sverdene deres bare treffer veggene gjør meg smørmyk. Bare så synd at jeg som regel dør rett etterpå ^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Man-at-arms er favoritten for min del. De andre blir så treige. Men så er det jo gøy å få til å spille archer også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Kjøpte Too Human på X360. Noe håp at det kan bli verdt noe? Kommer ikke til å spille det, men bare ha det liggende forseglet. Det var jo mye styr med det spillet da det måtte trekkes tilbake og destrueres. http://www.eurogamer...en-destiny-more Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Game of thrones laster ned med 0.9 kbp/s T.T Hva har jeg gjort for å fortjene dette Norskeksamen ferdig i dag forøvrig, gikk strålende. Nå er det bare 3x kjemi og 1x matte igjen. Ferdig om nøyaktig en uke! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Vent litt da. f(x) = \sum_{k=0}^{2}a_{2-k} x^{2-k} = a_2 x^2 + a_1 x^1 + a_0 x^0 = a_2 x^2 + a_1 x + a_0. Joda, du har rett. Nøyaktig en uke til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) f(X)=a0+a1X+a2X2∈F[X] Endret 13. mai 2013 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Vurderer å kjøpe meg en HTC One. Noen store innspill mot den telefonen fra dere forståsegpåere? Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 En så dyr telefon gir skuffende grunnlag for å kjøpe fin forlovelsesring Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Hun ba meg bruke alle sparepengene på ringer fra Clas Ohlson her om dagen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Gå for muttere. Det er ganske mandig. Og gå for en HTC One også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå