Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Fysikkboka er så hore

 

"*blahblahblah* deltaT = 2L/C which obviously equals deltaT = deltaT' / sqrt(1-v^2/c^2)"

 

Hvordan er det i det hele tatt obvious. "Jeg har PHD i fysikk så alt er enkelt for meg og da trenger jeg ikke forklare det, lol, tapere" - K. A. Tsokos aka forfatter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke peiling hvilket skolenivå eller lignende du er på, og derfor svaret mitt.

Det får strengt tatt svaret ditt til å fremstå veldig arrogant, nettopp fordi du ikke kjenner til nivået hans. Jeg studerer på universitetet og forventer fremdeles en viss grad av forklaring i pensumlitteraturen min, selv om enkelte av bøkene går ut i fra at jeg har [forkunnskaper].
Lenke til kommentar

Mulig det er arrogant, men som oftest er det eleven som ikke kan nok i forhold til pensum.

Dette tviler jeg sterkt på at du kan underbygge med noe annet enn anekdotiske bevis fra din egen klasse.
Men det finnes alltid unntak, som nå.
Fra et pedagogisk synspunkt så er det de som faktisk får med seg så mye forkunnskaper før et fag starter at de ikke sitter med følelsen av at de ikke forstår noe de som er unntaket, men det taes det dessverre lite hensyn til når pensumlitteratur velges.
Lenke til kommentar

Dette teiknar til å verte ein god dag.

 

Large-scale grilling med Eplefe og svigers, også berre fekk eg ein 3DS med Ocarina of Time ut av det blå, av sjølvsame Eplefe. Og eg vart ferdig med heimeeksamenen i norskdidaktikk på to dager (vs ei veke som er fristen), så eg kan ta meg ein fridag i morgon. Wuhu!

Lenke til kommentar

Jeg føler meg lett som verdens beste kjæreste som bare "Vil du ha en 3DS?" og Zealuu bare "Ja, men jeg vil egentlig bare ha ett spill" og så går jeg bort og plukker opp OOT og bare "Dette?" og så GIKK JEG OG KJØPTE EN 3DS TIL HAM. Girls want to be me etc.

 

Jeg er mer stoked over Sangriaen i kjøleskapet enn grillmaten. Hobbyalkoholisme ftw!

Lenke til kommentar

Hvem er egentlig disse folkene som kler seg ut som falske russ? Jeg har vanskelig for å se for meg en situasjon der jeg sitter ned med vennene mine og noen sier "så, skal vi kle oss ut som russ og infiltrere noen russetreff i kveld?" Jeg skulle likt å være flue på veggen i disse miljøene der noe sånt faktisk kan skje, bare for å se hvordan disse ideene oppstår og får gjennomslag.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har gjort det et par ganger utenfor eks-russetreff, og det er kult nok. Russen gir faen om folka rundt dem er årets russ eller russ fra fordums tid.

 

Forøvrig tegner dette til å bli en herlig dag.

Det er rundt 10 grader ute, lett duskregn, og Bunnpris hadde 4 brett med sjokolademilkshake inne. :D

I tillegg smilte to vakre kvinner til meg da jeg gikk fra butikken med posen fylt med milkshake.

 

Da har det ikke så mye å si at jeg bare sov to timer i natt, eller at jeg har et hav av vasking å ta meg av når jeg kommer hjem, inkludert å skrubbe toalettet og rense sluket i dusjen.

Lenke til kommentar

I følge han selv traff han bånn hver kveld. Tviler på jentene bryr seg om hvem de har seg med i fulla på de treffene uansett. Og de er jo lovlige. Han fikk seg dame etter hvert da, så jeg går ut i fra han slutte lenge før han var 30. :p

 

Ja, ok. Jeg ser argumentet om at tilstanden på disse russetreffene gjør at de nærmest er som gratisbordell å regne, og at det derfor kan være mer attraktivt å dra dit enn en vanlig fest hvis hensikten er tilfeldig sex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...