ShampooMacTavish Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 For meg er det omvendt, jeg våknet i dag tidlig med egg i kjøleskapet, men dessverre uten bacon. Nedtur. Jeg improviserte fram noen V for vendetta-eggbrød (eggs in a basket?) i stedet, og det var jo ålreit. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Byttehandel? Jeg har alt for mye bacon. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Sure, møtes i Oslo? Vi kan se på kino og drikke øl og gjøre andre ting man bør gjøre mens man er den eneste 19-åringen i verden som ikke er på russetreff. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Hey, i det minste har du ikke 16 1.5 timers Eksamener i løpet av mai <-- Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Det var på ingen måte en klage, jeg storkoser meg her jeg sitter hjemme og slapper av etter tre-fire uker hvor jeg har brukt så godt som all fritiden min hver dag (overdriver ikke, har knapt gjort annet) på prøver, tentamener, innleveringer og framføringer. Å endelig få litt ro er nirvana, uansett om jeg tilbringer denne tiden alene eller med folk. Men lykke til med eksamener! Edit: Da har jeg fullført The Unfinished Swan (no pun intended), en herlig spillopplevelse. Det rakk på ingen måte opp til Journey, om jeg skal sammenligne det med et annet spill i samme "sjanger" (diffust, alternativt kunstspill?), men fortsatt en god opplevelse. Endret 4. mai 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Har sjølv brukt altfor mykje tid på Game Dev Tycoon. Veldig vanedannande spel i starten. Kjenner meg litt ferdig med det no, då, etter å ha "gjort alt" på ein save. Overraskande mykje ein kan gjere for eit såpass "lite" spel - einaste som er litt trist er at review scores er basert på ein algoritme, så det kan verte litt formulaisk kva for spel du skal utvikle, og korleis. Endret 4. mai 2013 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Edit: Da har jeg fullført The Unfinished Swan (no pun intended), en herlig spillopplevelse. Det rakk på ingen måte opp til Journey, om jeg skal sammenligne det med et annet spill i samme "sjanger" (diffust, alternativt kunstspill?), men fortsatt en god opplevelse. Jeg kjøpte det i går. Tenkte å starte på det etter jeg rundet Tales of Graces, noe jeg gjorde nå. Eller, ikke helt, for jeg klarte ikke sistebossen. Ufattelig vanskelig, selv på easy. Endte med at jeg bare så slutten på youtube. Men i morgen blir det The Unfinished Swan Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Tenkte at jeg skulle starte på Papo y yo i dag. Og med det burde jeg vel ha fylt kvoten for merkelige, nedlastbare spill på PSN for en stund. Endret 5. mai 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Noen her som har spilt Prison Architect? Kotaku lovpriste det såpass at jeg vurderer å kjøpe det, men jeg føler samtidig at prislappen på 21 euro er litt for høy for en indie-alpha. Er jeg bare litt grådig her nå? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Angrar ikkje på kjøpet, men du kjem til å gå lei av sandbox-modusen etter ein stund, så då må du berre smøre deg med tolmod så dei kan lage ein slags kampanje til spelet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Da skal det vurderes. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Kjøp Game Dev Tycoon også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Er det noe mer i game Dev Tycoon enn det man finner i f.eks Game Dev Story på iOS/Android? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Har ikkje prøvd Game Dev Story, men Game Dev Tycoon har jo den enorme fordelen at du spele det på PC og styre med mus. Ut i frå kva eg kan sjå på Wikipedia om GDS, så har moglegvis GDT eit litt utvida endgame i samanlikning. Litt usikker på kva eg kan fortelje om det utan at det kan reknast som spoilers, om dokker vil oppdage ting sjølv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Ja, for det er så mye i denne typen spill som krever en mus sin presisjon Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Vel, nei, men det er alltid kjekt å slippe å knote med touchskjerm. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Game Dev Story finnes vel for PC også? Det var der jeg spilte det i gamle dager, i alle fall. Papo y yo var forresten også en fin opplevelse. Mest fordi det tar opp et tema som man aldri prater om i dataspill, og fordi den forteller historien sin på en ganske unik måte ved å bruke spillmekanikk som metafor. Men det hadde definitivt sine mangler, og var svakere enn både Journey og The Unfinished Swan. Endret 5. mai 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Spilt gjennom det så fort? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Joda, det var kun 3-4 timer langt, som The Unfinished Swan. Har (endelig) hatt null å gjøre i helgen, sjø. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Ser ut som at å la spotify stå idle krasjer pcen min. ugh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå