Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var på ingen måte en klage, jeg storkoser meg her jeg sitter hjemme og slapper av etter tre-fire uker hvor jeg har brukt så godt som all fritiden min hver dag (overdriver ikke, har knapt gjort annet) på prøver, tentamener, innleveringer og framføringer. Å endelig få litt ro er nirvana, uansett om jeg tilbringer denne tiden alene eller med folk.

 

Men lykke til med eksamener!

 

 

Edit: Da har jeg fullført The Unfinished Swan (no pun intended), en herlig spillopplevelse. Det rakk på ingen måte opp til Journey, om jeg skal sammenligne det med et annet spill i samme "sjanger" (diffust, alternativt kunstspill?), men fortsatt en god opplevelse.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Har sjølv brukt altfor mykje tid på Game Dev Tycoon. Veldig vanedannande spel i starten.

 

Kjenner meg litt ferdig med det no, då, etter å ha "gjort alt" på ein save. Overraskande mykje ein kan gjere for eit såpass "lite" spel - einaste som er litt trist er at review scores er basert på ein algoritme, så det kan verte litt formulaisk kva for spel du skal utvikle, og korleis.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Edit: Da har jeg fullført The Unfinished Swan (no pun intended), en herlig spillopplevelse. Det rakk på ingen måte opp til Journey, om jeg skal sammenligne det med et annet spill i samme "sjanger" (diffust, alternativt kunstspill?), men fortsatt en god opplevelse.

 

Jeg kjøpte det i går. Tenkte å starte på det etter jeg rundet Tales of Graces, noe jeg gjorde nå. Eller, ikke helt, for jeg klarte ikke sistebossen. Ufattelig vanskelig, selv på easy. Endte med at jeg bare så slutten på youtube. Men i morgen blir det The Unfinished Swan :wee:

Lenke til kommentar

Har ikkje prøvd Game Dev Story, men Game Dev Tycoon har jo den enorme fordelen at du spele det på PC og styre med mus. Ut i frå kva eg kan sjå på Wikipedia om GDS, så har moglegvis GDT eit litt utvida endgame i samanlikning.

 

Litt usikker på kva eg kan fortelje om det utan at det kan reknast som spoilers, om dokker vil oppdage ting sjølv.

Lenke til kommentar

Game Dev Story finnes vel for PC også? Det var der jeg spilte det i gamle dager, i alle fall.

 

Papo y yo var forresten også en fin opplevelse. Mest fordi det tar opp et tema som man aldri prater om i dataspill, og fordi den forteller historien sin på en ganske unik måte ved å bruke spillmekanikk som metafor. Men det hadde definitivt sine mangler, og var svakere enn både Journey og The Unfinished Swan.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...