ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Ah, sweet, det kan jeg klare. Er det noen særlig forskjell på hva slags minnebrikke jeg velger, så lenge jeg går for 8 GB? Endret 1. mai 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Kjøper du dette får du med Metro: Last Light http://www.komplett....aspx?sku=751369 Herre jemini jeg gleder meg til det spillet. 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ah, sweet, Last Light blir bra. Metro 2033 var jo strålende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jepp. Metro 2033 er et av de beste skytespillene jeg har spilt. Stemningen er helt fantastisk, og at du kan spille med russiske stemmer er prikken over i-en. Håper og tror du kan det i Metro: Last Light også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg glemte at man kunne gjøre det da jeg startet spillet, så jeg spilte med engelske. Dessverre. Men, helt enig i at det er et av de bedre skyespillene jeg har spilt - noensinne. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Hele greia med gassmasker var ufattelig irriterende i mine øyne. Hvis du ikke brukte alle pengene dine på å kjøpe masker fra starten av spillet var du mer eller mindre fucked når du kom lenger ut (i alle fall på høy vanskelighetsgrad, vet ikke om det var annerledes på "easy" eller "medium"). Det er ikke "hardcore", det er bare elendig spillmekanikk. Men ellers var Metro top notch Endret 1. mai 2013 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Spilte på medium (tror jeg), hadde aldri noe problem med det, så lenge jeg var nøye med å plukke opp filtre rundt omkring. Men joda, høres ut som dårlig design om det var et så stort problem på høyere vanskelighetsgrader. Endret 1. mai 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Ligger det ikke litt i ordet "Hard"? Og det ligger vel ikke mindre filtre rundt omkring pga høyere vanskelighetsgrad? Kan hende, for all del, men i likhet med 'tavish plaget det meg ikke nevneverdig. Men men. Forøvrig, Seven Psycopaths var kul. Ikke mega bra, men kul. Endret 2. mai 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har hatt lyst til å se den, men har hatt lite hell med å overtale kvinnfolket. Får håpe det blir, en vakker dag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Så litt av den, det med kvekeren (tror jeg det var) var hysterisk. In Bruges var jo også veldig morsom. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har hatt lyst til å se den, men har hatt lite hell med å overtale kvinnfolket. Får håpe det blir, en vakker dag. Selv kjerringa mi orket å se den klokka 12 om natta, så kul er den. Så litt av den, det med kvekeren (tror jeg det var) var hysterisk. In Bruges var jo også veldig morsom. Så du starten? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja, den stod og duret på en "fest" jeg var på for litt siden, fikk ikke med meg så mye bortsett fra den delen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ah ok, starten av filmen setter standarden ganske fort. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ah, ja, fikk med meg anslaget, eller hva det kalles. Morsomt, det også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ha, tenkte å bestille en aircondition fra netshop sitt helgesalg, og på fraktmetode kan jeg velge mellom å hente selv i Sandefjord, eller betale 26499 for levering. En liten mellomting hadde vært greit 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Kjøpte Seven Psychopaths på blu-ray forleden dag, tenkte jeg skulle få med Karin på å se den etter In Bruges, som er fantastisk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Næmmen, storkar på besøk. Hvordan står det til med Erikarin? Ellers har jeg vært på skolen i dag og jobbet med fysikk. Eksamen på mandag. Økonomi og engelsk er allerede gjort, og det gikk bra. Fysikken er dog litt værre. Er det forresten noe spesielt som skjer i dag? Omtrent 90% av menneskene jeg så i byen var superattraktive i dress, kjole og bunad. Følte at jeg var på besøk i "perfekte mennesker"-land Endret 4. mai 2013 av Error Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Konfirmasjonssesongen er vel i gang, om ikkje anna. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Facebook er ogå fullt av folk i dress, kjole og bunad. Glad jeg har bacon i fryseren jeg. Må bare ut å kjøpe egg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå