Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh yes. Det er rimelig stor forskjell på tegneserien og tv-serien, og det er helt greit, det gjør at det blir mer spennende å følge med på tv-serien for oss som allerede har lest det den er basert på, men faen så kjipt det er med karakterer du virkelig elsker i tegneserien, men i tv-serien ønsker du vedkommende smerte, død og fordervelse. Ja, jeg snakker først og fremst om Andrea.

Lenke til kommentar

Husker ikke helt hvor jeg hørte det, men det var en eller annen podcast tror jeg. De hadde regnet på det, og siden zombier har en eksponentiell vekst i antall ville det bare ta noen dager før hele verden er zombiefied. Det er rett og slett for mange av oss til at det ikke skal bli for mange av dem.

 

Avhengig av hvor utbruddet starter da selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Oh yes. Det er rimelig stor forskjell på tegneserien og tv-serien, og det er helt greit, det gjør at det blir mer spennende å følge med på tv-serien for oss som allerede har lest det den er basert på, men faen så kjipt det er med karakterer du virkelig elsker i tegneserien, men i tv-serien ønsker du vedkommende smerte, død og fordervelse. Ja, jeg snakker først og fremst om Andrea.

 

Ja jeg mislikte det litt i starten, men med tanke på

 

 

en fet redneck som ikke er i tegneserien

,

 

Så klarte jeg å overbevise meg selv om at det er en bra ting :p

Lenke til kommentar

Det er snakk om så lite at det ikke egentlig har noe å si tror jeg. Velg den du synes ser best ut eller noe sånt :p

 

EDIT: 7970 bruker en del mer strøm, men utover det burde det ikke være noe galt med det heller.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...