Multiverktøy Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 har ikke vist den jeg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Kusk av fornuft! Long time no nordlænding. Hvordan går det? Hehe, har vært litt opptatt. Går bra her, men kjeder meg etter at kjæresten måtte reise hjem igjen etter å ha være her i 1,75 måned. Hvordan har ståa vært her da? Noe nytt og interessant? Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Første eksamen på Onsdag, og jeg ligger hjemme med det som forhåpentligvis ikke er en lungebetennelse :S Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Hehe, har vært litt opptatt. Går bra her, men kjeder meg etter at kjæresten måtte reise hjem igjen etter å ha være her i 1,75 måned. Hvordan har ståa vært her da? Noe nytt og interessant? 4 ting jeg kommer på i farta. - Lakus har vært i Brasil - AltF4 har fått seg dame - Snurreleif aka Captain Butthurt har kjøpt seg ny pc - Error har eksamen på onsdag Mye spennende med andre ord. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Ååååå Lara Croft. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 4 ting jeg kommer på i farta. - Lakus har vært i Brasil - AltF4 har fått seg dame - Snurreleif aka Captain Butthurt har kjøpt seg ny pc - Error har eksamen på onsdag Mye spennende med andre ord. - Snurreleif aka Captain Butthurt har kjøpt seg ny pc - Snurreleif aka Captain Butthurt aka Oh god Snurreleif er Captain Butthurt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 ^ Det var min reaksjon også. xD Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Og min. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Mon tro om det var classified? In that case, sorry bro. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Top Secret informasjon, ass... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Det er greit, jeg suger i Hitman uansett Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Hehe, ble bare forvirret, er så lenge siden jeg var innom her at jeg trodde vi hadde fått nytt inventar. >< Men hyggelig å se at det for det meste var hyggelige nyheter, kanskje med unntak av Error, avhengig av hvordan man ser på det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Selv om AltF4 sin erobring i og for seg er knallgode nyheter, så er det også litt trist, ettersom han er sjeldent innom noe lenger. Men sånn er det å være i The Female Triangle. Vi må bare gi han tid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Bare vent nå, neste post fra han vil være med beskjeden om at dama hans er gravid, han har forlovet seg, samt et bilde av den nye hunden/katten/hamsteren de har kjøpt sammen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Bare vent nå, neste post fra han vil være med beskjeden om at dama hans er gravid, han har forlovet seg, samt et bilde av den nye hunden/katten/hamsteren de har kjøpt sammen. Selv om det er litt tidlig ser jeg ingenting galt med noen av de scenariene, sett at deg er noe begge ønsker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Personlig ville jeg tenkt at det kanskje var litt vél kjapt. Som ene kollegaen min som flytta sammen med dama si etter 3 ukers forhold. Men, funker sikkert for noen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Bare vent nå, neste post fra han vil være med beskjeden om at dama hans er gravid, han har forlovet seg, samt et bilde av den nye hunden/katten/hamsteren de har kjøpt sammen. Er det rart hvis jeg sier at det der har vært drømmen min siden jeg var 15? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Er det rart hvis jeg sier at det der har vært drømmen min siden jeg var 15? At Altemann ender opp med det der? Merkelig drøm, i så fall. (Min egen drøm er faktisk ikke så veeeeldig langt unna det jeg skrev. 3barn, kone, hus og hund) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Dere glemmer alle det viktigste: Hvitt stakittgjerde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå