Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det med gratis med skjermkortet? Is nice?

 

Gratis med PC-oppsettet.

Sto jeg skulle få Bioshock Infinite med skjermkortet (på selve skjermkortet sin side), men den gang ei :(

 

Men ja, det er hefty pefty og mye bedre enn jeg hadde ventet.

Mer til felles med Uncharted enn tidligere Tomb Raider spill med tanke på eventyr, og det er lite utforskning, men det er mye mer dybde i karakterene som er involvert samt at vi faktisk får se en legende bli til.

Lenke til kommentar

Nja. Altså, hvordan skal jeg forklare det. Det er jo et JRPG, og du lærer nye ting hele tiden, nye spells osv osv. Noen folk er heartbroken, og da man man fikse det ved å finne mennesker som har mer enn nok av den ene egenskapen disse menneskene har blitt frastjålet. Og hver gang jeg skal "reparere" dem, så skal han ene følgesvennen min forklare meg hva jeg skal gjøre. Jeg har forstått det for lengst, og jeg får mest lyst til å tørrpumpe nærmeste katt i ren frustrasjon.

Lenke til kommentar

Nja. Altså, hvordan skal jeg forklare det. Det er jo et JRPG, og du lærer nye ting hele tiden, nye spells osv osv. Noen folk er heartbroken, og da man man fikse det ved å finne mennesker som har mer enn nok av den ene egenskapen disse menneskene har blitt frastjålet. Og hver gang jeg skal "reparere" dem, så skal han ene følgesvennen min forklare meg hva jeg skal gjøre. Jeg har forstått det for lengst, og jeg får mest lyst til å tørrpumpe nærmeste katt i ren frustrasjon.

Ble nylig ferdig med Ni No Kuni selv, og på tross av de små irritasjonsmomentene du er inne på så storkoste jeg meg. Det spillet falt virkelig i smak. De forer oss med sølvskje til tider, men de retter litt på det med å være litt selvironisk om det også. Studio Ghibli-magien hadde spillet i alle fall i bøtter og spann. ^_^

Lenke til kommentar

Tja, de kunne for eksempel heller hatt en dialog som er valgfri. Slik at hvis du ikke vet hva du skal gjøre så kan du få hjelp. Er mange "mainstream" spill som er slik, altså de har mye hjelp til noobs, men du kan lett overse det hvis du føler for det..

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...