Villanden Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Frekke mannen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Nei Baws. Anyway, Tomb Raider og Lara Croft med runde fordeler er awesome. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Var det med gratis med skjermkortet? Is nice? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 En kompis fikk bioshock infinite og tomb raider med sjermkortet. I jelly. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Var det med gratis med skjermkortet? Is nice? Gratis med PC-oppsettet. Sto jeg skulle få Bioshock Infinite med skjermkortet (på selve skjermkortet sin side), men den gang ei Men ja, det er hefty pefty og mye bedre enn jeg hadde ventet. Mer til felles med Uncharted enn tidligere Tomb Raider spill med tanke på eventyr, og det er lite utforskning, men det er mye mer dybde i karakterene som er involvert samt at vi faktisk får se en legende bli til. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Ga Tomb Raider 7/10. Bra spill, men skyter seg selv i foten ved å fremstå så blodseriøst. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 It's been Nolanised. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Spiller Ni No Kuni om dagen, bra spill, for all del, men det er jævla irriterende at spillet absolutt skal holde deg i hånda hele tiden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Har nesten ikke alle spill blitt slik? På konsoll iaf (BLITT SKIKKELIG PC-ELITIST AW YES). Edit: Husker ihvertfall hvor grufullt utilgivelig Prince of Persia (det orginale) og Mega Man serien var til tider. Endret 24. april 2013 av Captain Butthurt 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Nja, ikke på denne måten. Er som om jeg er et barn, og foreldrene prøver å hjelpe meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Ikke som seneste Prince of Persia hvor de nekter å la deg dø? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Nja. Altså, hvordan skal jeg forklare det. Det er jo et JRPG, og du lærer nye ting hele tiden, nye spells osv osv. Noen folk er heartbroken, og da man man fikse det ved å finne mennesker som har mer enn nok av den ene egenskapen disse menneskene har blitt frastjålet. Og hver gang jeg skal "reparere" dem, så skal han ene følgesvennen min forklare meg hva jeg skal gjøre. Jeg har forstått det for lengst, og jeg får mest lyst til å tørrpumpe nærmeste katt i ren frustrasjon. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Djeez, like greit jeg har hund da med andre ord 0.0 Tomb Raider har vel preg av det, når du er i nærheten av løsningen så roper Lara så og si ut løsningen. "JA DEN DER JA JEG LURER PÅ HVA SOM SKJER OMG". Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Nja. Altså, hvordan skal jeg forklare det. Det er jo et JRPG, og du lærer nye ting hele tiden, nye spells osv osv. Noen folk er heartbroken, og da man man fikse det ved å finne mennesker som har mer enn nok av den ene egenskapen disse menneskene har blitt frastjålet. Og hver gang jeg skal "reparere" dem, så skal han ene følgesvennen min forklare meg hva jeg skal gjøre. Jeg har forstått det for lengst, og jeg får mest lyst til å tørrpumpe nærmeste katt i ren frustrasjon. Ble nylig ferdig med Ni No Kuni selv, og på tross av de små irritasjonsmomentene du er inne på så storkoste jeg meg. Det spillet falt virkelig i smak. De forer oss med sølvskje til tider, men de retter litt på det med å være litt selvironisk om det også. Studio Ghibli-magien hadde spillet i alle fall i bøtter og spann. ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Kusk av fornuft! Long time no nordlænding. Hvordan går det? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 "Problemet" er at spill er blitt for populært, så de må lages mer tilgjengelige enn før for ikke å gå glipp av fortjeneste. Som en som drev med spill da det utelukkende var en hobby for venneløse nerder blir jeg minnet på ordtaket "be careful what you wish for". Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Tja, de kunne for eksempel heller hatt en dialog som er valgfri. Slik at hvis du ikke vet hva du skal gjøre så kan du få hjelp. Er mange "mainstream" spill som er slik, altså de har mye hjelp til noobs, men du kan lett overse det hvis du føler for det.. Endret 25. april 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Far Cry 3 Blood Dragon har et fint stikk til denne "holde-i-hånda"-mentaliteten med et lekent overforbruk av pop-up-hjelp. Kan bla.a sees i IGN's kvarter med gameplay på tuber'n. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 JA HVEM VAR DET SOM VISTE DEG DEN MON TRO. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 En jævla kul fyr, mener jeg det var. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå