Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplevde at den nye PCen min kræsjet i tide og utide (grå skjerm eller grå vertikale linjer), men kan det stemme at en driver-oppdatering av skjermkortet kan fikse slikt?

Har ikke kræsjet etter oppdateringen, og synes selv det hørtes ut som en veldig lett løsning på problemet, men som sagt tidligere så har jeg jo ikke peiling på PC egentlig..

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å laste ned de nyeste driverne på nytt, og er i øyeblikket i gang med å kjøre memtest for å sjekke minnet.

I verste fall får jeg bare prøve som Komplett-svensken sa å ta ut grafikk-kortet og sette det inn på nytt, og prøve å kjøre PCen på en minne-brikke om gangen for å se om det er noen av de som er defekte.

 

Men ja, har 3 års garanti, er bare møkk å måtte knote mye med noe jeg egentlig ikke har peiling på og som koster relativt svenske-flesk.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

It's cool at times myes.

 

Memtest kom ut clean, tenkte jeg skulle kjøre en til for å være sikker men det får holde i første omgang.

Heller ingen kræsj eller skjermfrys i dag (bank i bordet), så det spørs om lille Petter Edderkopp jaggu ikke har klart å luke ut småfeilene :w00t:

 

Nå trenger jeg bare Skype-navnet til Darkwing Duck så er det fare på ferde..

Lenke til kommentar

It's cool at times myes.

 

Memtest kom ut clean, tenkte jeg skulle kjøre en til for å være sikker men det får holde i første omgang.

Heller ingen kræsj eller skjermfrys i dag (bank i bordet), så det spørs om lille Petter Edderkopp jaggu ikke har klart å luke ut småfeilene :w00t:

 

Nå trenger jeg bare Skype-navnet til Darkwing Duck så er det fare på ferde..

 

Fixin shit like a baws.

 

Skal hooke deg opp med skypenavn når skjermkortet, og mikrofonen jeg tydeligvis må kjøpe, er i hus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...