Snurreleif Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det der har vært et kjent problem lenge. At en kulturminister ikke ser verdien i det hun selv råder over er skremmende, men nå blir det ihvertfall tatt barnesteg. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ikke noensinne? Ikke om ti tusen år, en gang? Kanskje jeg tar meg en tur 27. april, faktisk. Do it. Jeg river i en øl! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Kan jo nesten ikke si nei til det tilbudet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Fali: Alkohol, poker, sex, kampsport, scooter og cannabis. Ikke fali: Skitur og kvikklunsj. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hei der. Tenkte jeg skulle drive med litt veldedighetsreklame I morgen skal jeg delta i et sponsorløp på folkehøgskolen jeg går på. Pengene går til et prosjekt vi støtter i enkelte afrikanske land. Prosjektet kalles CRO og er for gatebarn i disse landene. Disse barna får hver dag komme til CRO og få vasket seg og klærne sine, de får mat og et trygt sted å være. Løper varer i 2 timer og hver runde er på ca. 1,2km. Jeg skal, sammen med åtte, andre dytte en stor bil rundt løypa. Vi satser på rundt 4-5 runder. Hvis noen av dere kunne tenkte dere å hjelpe meg så send med en PM, eller en mail til [email protected]. Det er mulig å sponse med en fast sum eller en pris pr. runde. Setter pris på alt som kan gjøres og husk at alt hjelper Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ja jeg er newb: Fått min første PC og skjerm med HDMI-inn/utgang, det skal bare være å plugge den i og vips? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 På min skjerm og PC er det slik, men kan være greit å prøve med en VGA-tilkobling hvis ikke du får noe respons. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Spiller som en gjeng med tredjeklassinger, men morsomt likevel Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 På min skjerm og PC er det slik, men kan være greit å prøve med en VGA-tilkobling hvis ikke du får noe respons. Takk takk, skal prøve etterpå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Første visitt på ramma i vår nye leilighet. Perfekt avslutning på en lang dag med mye flytting. Spesielt med tanke på at jeg fikk strekk i ryggen etter første eske. Begynner å bli gammal.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Finnes ikke noen bedre måte å innvie ny leilighet på! 2 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du har ikke vært noe sted før du har driti der! 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 To meget vise ord fra to meget vise menn. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Herregud så bra Game of Thrones er. Når sesong 1 startet var det eneste jeg tenkte "dette kommer til å bli så dårlig i forhold til bøkene", men nå, 24 episoder senere, synes jeg omtrent 23 av dem har vært helt ufattelig fantastiske. Nesten så jeg har lyst til å si at det kommer på høyde med bøkene, selv om det ikke er helt sant. Mind blown for hver episode jeg ser over hvor ekstremt bra D&D og alle skuespillerne klarer å levere serien i "kort format". HBO <3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg burde virkelig kjøpe meg de bøkene. Skjønner ikke hva jeg venter på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Skjønner ikke hva jeg venter på. At den nyeste boka kommer ut, eller i alle fall får en slippdato, slik at du slipper vente på den. Endret 22. april 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Høres ut som en gyldig grunn. Nå har jeg bestilt meg nytt skjermkort. Med en backlogg bestående av blant annet Bioshock Infinite og Arma 3, så kan man trygt si at jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gigabyte Geforce 670 gtx windforce. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Samme som meg *high five* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå