Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Gratulerer! Hvor mange kvm? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 vilken rabattkode trengte man for å få halv pris på spille hos elkjøp? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Funker ikke lengre, må vise sin siste faktura fra NorgesEnergi for å få det til å funke nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 JUSTIN BEIBER HAR KLIPPET SEG! BREAKING NEWS! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 JUSTIN BEIBER HAR KLIPPET SEG! BREAKING NEWS! Her er kilden. http://www.kjendis.n...isyre/26570643/ Vet ikke helt. Som en stor Belieber er jeg litt skuffet, og vet ikke helt hvordan jeg nå skal klare å sove i kveld. Følte sveisen han hadde passet godt, og håpet han ville beholde den for evig og alltid. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hva i huleste er det Justin Bieber har gjort med håret sitt. Jeg liker ham ikke lenger, skriver en annen «belieber» Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Vennligst ikke lenk til kjendis.no. Hver person som går inn på deres sider, gir dem penger. Dere ville ikke besøkt bloggen til Hitler. Eller vent, det ville dere nok gjort. Faen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Selvsagt ville vi besøkt bloggen til Hitler. Den hadde sikkert vært det morsomste stedet på nettet. Har noen laget bloggen til Hitler? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Nesten: http://hipsterhitler.com/ 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Checkmate Christians (30 sec) http://www.youtube.com/watch?v=huLSDEgxEWo&feature=player_embedded Endret 9. april 2013 av Error 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Da var jeg også blitt boligeier. Dyrt ble det, men leiligheten har god standard på alt og en praktisk beliggenhet for mine behov, så jeg hadde ikke noe imot å by hardt. Flytter i mai. Gratulerer! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Gratulerer! Hvor mange kvm? 46 primærrom/52 bruttoareal. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Brothas from anotha mothas! Hjelp meg! Skal omsider kjøpe ny Spill-PC til ca 10.000 tenkte jeg, og bare lurte på om noen har forslag til bra oppsett? Har startet tråd men lite hjelp å få der enda, pluss det kan være greit med flere synspunkter.. Brukes hovedsaklig til spilling, men blir jo også å brukes til hverdagslige ting, som: interwebs, porr, og støff. Sleng gjerne med en skjerm også om dere har gode forslag, men tastatur og mus klarer jeg meg uten i første omgang. Pretty please? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 670, 2500k asus hk, billig luftkjøler(har til salgs også ) ax 750 psu velg et kabinett og en 830 SSD så er du i gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå