Craxmerax Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Er faktisk under 10 timer med flying.. Er litt venting i London Blir spennende for min del. Det lengste vekke jeg har vært er faktisk London. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Jeg misunner deg bare så det er sagt, men flying over 4 timer må være utålelig kjedelig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Lange flyturer suger. Spesielt når en er brei over skuldra. Flysetene har barnestørrelser. (Men målet gjør jo selvsagt opp for det. Hvorfor skulle man ellers fly langt? ) Endret 2. april 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Jeg synes faktisk ti timer i fly til Japan var mer komfortabelt enn mange av de kortere turene jeg har hatt innen Europa, da det var langt mer tilrettelagt for at man kunne trives på flyet. Det verste er å sitte på disse små, fullstappede flyene, selv om det sjelden er snakk om mer enn maks 3-4 timer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Den eneste tiden jeg kan komme på at jeg har flydd komfortabelt (bortsett fra en tur til og fra San Fran på business class i 2010 / 2011), er da jeg var liten og faktisk hadde plass i et flysete. Selv om det bare er fra Stavanger til Bergen sovner beina mine og alt føles jævlig. Bare synd at buss tar ørtogførti timer og at tog er omtrent like dyrt som å fly (og tar jævlig lang tid om du skal fra Trondhjem til Stavanger). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Liker tog selv om det tar tid, jeg. Sitter faktisk på toget til Drammen nuh. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Tog er nok det mest behagelige. Dessverre er det vanskelig å overbevise folk om å kjøre tog i åtte timer når de kan kjøre fly i en, spesielt hvis det ikke er en stor avstand i pris. Klarte såvidt å overbevise kjæresten om å ta tog til Trondheim fra Oslo i stedet for fly. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Eneste som er kjipt er at jeg ikke får lastet ned bøkene jeg nettopp kjøpte pga. farten på det gratis trådløse nettverket... #1stworldproblems. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Turen med Bergensbanen fra Oslo til Bergen (sammen med forumitter herfra) var herlig, spesielt siden det som regel var noe pent å se på ut av vinduet. Har ikke store problemer med å reise med fly heller. Er ~195 centimeter høy, men jeg klarer meg, spesielt hvis jeg har noen som jeg liker å snakke med ved siden av meg. Bare å ignorere ubehagelighetene, så går det seg til etter hvert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Ja, jeg er glad i tog selv. Spesielt nå som jeg ikke røyker lenger, og e-sigg kan enklere skjules, men i disse dager når jeg skal til Stavanger, er det stort sett kun for en helg, og da er det kjedelig når to av dagene går med til reising, i stedet for bare et par timer hver dag. Samt at lokaltogene her i Trøndelag er så trege, på grunn av alle stoppene og svingene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Spesielt nå som jeg ikke røyker lenger, og e-sigg kan enklere skjules [...] Tommel opp for den. Esiggen reddet meg på flyturen til og fra Brasil. Bare god lukt og så godt som ingen synlig damp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Ikke sant? Vel, det kommer mye an på juicen du damper på, visse ting vises enklere selv om du blåser dampen ned i skjorta di. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Tok toget fra Bodø til Bergen en gang. Kommer ikke til å gjøre det igjen, men artig å ha gjort det uansett da. Og så sov jeg jo deler av veien. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. april 2013 Rapporter Del Skrevet 4. april 2013 Ho mai geh! Nye albumet til The Knife er ute. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Moonrise Kingdom var en herlig film. Ble raskt en av mine favoritter fra 2012. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Venn av meg vant nettopp 7000 på baseball betting, og det er bare en payout i en lengre rekke. Og ikke bare baseball; tennis, fotball, poker, blackjack etc også. Tipping går i mot alt jeg står for, men må innrømme at han får det til som bare fader, i alle fall enn så lenge. Endret 5. april 2013 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Har han sagt hvor mye han spiller for uten å vinne noen gang? Kommet et stykke inn i BioShock Infinite. Det er et veldig BioShock-y spill, på godt og vondt. Formelen føles litt oppbrukt nå, men det er et knakende godt spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Rundet det i natt. Storkoste meg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Er formelen oppbrukt etter kun tre spill på fem år, eller er det spill jeg ikke har fått med meg som har vært Bioshock-kloner? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Singularity var veeeeldig likt iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå