AltF4 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 For referansen: Karin på jobb. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) must.....resist.....cheesy......comment..... ATLEAST SHE LOOKS LIKE SHE KNOWS HOW TO USE A COCKPIT! Unnskyld ._. Endret 28. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Lololololo. Jupp. Utdannet flytekniker med pedagogikk på toppen, så hun lærer folk å reparere sånt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Faen for ei smart ei du har funnet deg da. Søt var hun også. Hvordan går det med migreringen til hennes palace of fun? Mangler bare egne nøkler? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Spilte nettopp Journey. Blir nesten emosjonell av hvor bra det var. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Vil få spilt Journey, men har ikke PS3. Vist bare Sony kunne gitt det ut på pc, men det blir vel aldri å skje. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Spill det hos en venn, slik jeg gjorde Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Venner ja... Btw, ingen her med Dead Space 3 på 360 som vil spille co-op? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Faen for ei smart ei du har funnet deg da. Søt var hun også. Hvordan går det med migreringen til hennes palace of fun? Mangler bare egne nøkler? Juipp, det er en grunn til at jeg bare venter på å bli busta på skjult kamera eller noe slikt! Egen nøkkel er det lenge siden jeg fikk, nå mangler i praksis bare Xboxen, alle spillene resten av klærne og det lille ekstra jeg eier selv. Spilte nettopp Journey. Blir nesten emosjonell av hvor bra det var. Jeg og Karin spilte det i går kveld selv. Kan ikke si jeg ble så bergtatt, vet ikke helt hva som ikke traff meg men føler vel ikke at det var så stort som det alle skal ha det til. Vakkert med fantastisk lydbilde, men jeg vet ikke... Litt rart, for fikk trofeet for å ha spilt med over 10 forskjellige mennesker men så bare 2-3 stykker. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Blasfemi. Fra ende til annen. Endret 30. mars 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Klokken tre tenker jeg "litt trøtt, legger meg litt på sengen" Våkner opp, går ut av sengen og skal til å gi meg i kast med noe jeg holdt på med for "fem minutter siden", ser på klokken og den er syv. Så mindfucked akkurat nå Endret 31. mars 2013 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Her er den bare fire. Dessverre starter en nesten 24 timers hjemreise om 1 time og jeg skal på jobb igjen på tirsdag. Ferie, Y U SO SHORT!? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Spilte nettopp Journey. Blir nesten emosjonell av hvor bra det var. Det beste spillet på denne siden av 2000-tallet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Trodde det var World of Warcraft jeg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Klokken 02:45 går bussen til Gardermoen. 07:55 går flyet til Heathrow, London. Klokken 11:25 går flyet fra Heathrow og klokken 13:55 lokal tid, lander flyet på JFK, New York. W. O. O. P. W. O. O. P! 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Lykke til med flyturen. Jeg holdt på å dø av kjedsomhet og vond ræv flere ganger selv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Å sitte titalls timer på fly må være noe av det verste innen reising, ihvertfall med en liten dose flyskrekk inn i miksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå