Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nøtte: Har hatt en fryktelig lang dag. Opp kloken 6 for å studere, så vidre på jobbintervju og så på vikarjobben. Og for å avrunde dagen fikk jeg en leveranse som tok meg 4 timer å levere :angry: . Kom akkurat nå hjem.

Auda! Da har jeg hatt en dag som er mye bedre enn din da! Jeg glemte av i går kveld at jeg skulle på jobb i dag kl halv 7. Så jeg var opp kl ti over 5 i dag. hehehe! Så trodde jeg at jeg mista første bussen så jeg løp som en gal men det viste seg å være feil buss heldigvis:-) hehe! Etter jobb sånn ca i 2 tida så ringte jeg sjefen min og sa opp jobben min!

Siden så har jeg bare sittet her hjemme. Og laget brownies pannekaker og ertesuppe:-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har noen bittesmå prikker rett under tskjorte kanten både på ryggen og brystet. Peller av dem, men de kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Kan tyde på dårlig kosthold og vitamin mangel. Kanskje du bør tenke på det? :)

Dårlig kosthold?

Jeg spiste dette i dag:

Frokost blanding med 3 spiseskjeer sukker og 3 glass oboy

1 glas brus

Snacks

2 skiver loff med roastbiff

brus

O'boy Glass

4 Pizza stykker med masse fete ting

2 skifer roastbiff

O'boy Glass

@Vaenas:

Hvor seriøst har du tenkt at bloggen din skal være?

For egentlig kan du skrive om alt fra hva som hender runt deg,hvordan spill påvirker deg som person,hva du har lært av å henge på forskjellige forum, "om folkene i so"eller en enkel spillanmeldese :)

(jeg gav opp bloggen min for lengst for å si det slik)

Seriøs? Ehmm... Jeg er jo ikke en seriøs person så tenkte jeg bare skulle skrive litt i ny og ne, som jeg gjør nå. Men jeg tror jeg gjør som du sa, skriver litt om ting rundt meg rett og slett, anmelder ting når jeg vil også videre.

Du kan jo lage humor top lister av ting. Slik som Cracked.com gjør.

1. Sodavann

2. Saltvann

3. Klorvann

4. Ferskvann

5. Urenset bassengvann

Fixed Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...