Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Mye koster lasteskip om dagen? Har noen tusenlapper liggende. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 En portabel 3d-printer, Oreo-krem og gaffateip så er du i gang Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Vært ute på åpen dag på NITH i dag, ble veldig bra, ettersom kvelden be avsluttet med at en person skulle gjøre en lapdance etter ølpong^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Er på brewdog i manchester wooo Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Det er bare en uke siden stipendet kom på konto, og jeg er nede i 500,- på kortet. Gjett hvem som er glad for å reise hjem i en uke?... Livet er herlig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Skjønner ikke hvordan dere klarer å sløse bort så mye penger på så kort tid. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg har studenter innom daglig som bruker minst 150kr dagen på milkshake og pølser før de går til merkeklær butikkene, så jeg skjønner det godt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Sånn bortsett fra husleien, og mat, så aner jeg ikke kor pengene har tatt veien, for jeg har egentlig ikke gjort noe annerledes de siste dagene. Skumle greier. Tror jeg skal begynne å notere ned alle regninger/innkjøp og egentlig alt jeg bruker penger på... Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 skjønner ikke at folk gidder å være fattige, jobber i ferier å kan fort bruke 5k på en uke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Budsjett er lurt, om man er usikker på hvor pengene går. Selv har jeg så ekstremt lite forbruk, at jeg ikke orker å lage budsjett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2013 Må trolig ut med 38k i April til depositum og husleie, så jeg er definitivt på budsjett. Hater å flytte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2013 Er halvveis på flyttefot selv. Har satt en tannbørste hos K, og klær har jeg også liggende der. I påsken vil hun at vi henter PC'en min så vi kan spille (og jeg må skrive oppgave) og da har jeg vel egentlig ikke noe igjen som holder meg hjemme Har ikke vært hjemme mer enn et par-tre kvelder etter at vi ble sammen. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2013 Er halvveis på flyttefot selv. Har satt en tannbørste hos K, og klær har jeg også liggende der. I påsken vil hun at vi henter PC'en min så vi kan spille (og jeg må skrive oppgave) og da har jeg vel egentlig ikke noe igjen som holder meg hjemme Har ikke vært hjemme mer enn et par-tre kvelder etter at vi ble sammen. Be careful dawg! Big step! 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Gjett hvem jeg møtte på Omegle i går. http://logs.omegle.com/4574ab9 Endret 21. mars 2013 av ShampooMacTavish 4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2013 Snedig det der altså Ellers ble jeg nettopp ferdig med den siste fysikk og kjemirapporten. Aldri mer en eneste labrapport i mitt liv! Feelsgoodman Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Be careful dawg! Big step! Er derfor det vert kamuflert som ein gradvis prosess. Først tannbørste og deodorant og nokre backup-klede, så plutseleg PC og anna hardware, og då er det like før den klassiske "om du flytter inn offisielt no så er det jo ikkje så mykje ting som mangler uansett? 8D" Ikkje at det er noko negativt, altså! Køyr på! Endret 22. mars 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1493095&st=0 Nå begynner det å bli vanskelig her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2013 Hælledussan!. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2013 Er derfor det vert kamuflert som ein gradvis prosess. Først tannbørste og deodorant og nokre backup-klede, så plutseleg PC og anna hardware, og då er det like før den klassiske "om du flytter inn offisielt no så er det jo ikkje så mykje ting som mangler uansett? 8D" Ikkje at det er noko negativt, altså! Køyr på! Ja. Påsken blir på en måte lakmustesten, har ingen planer om å reise hjem før tidligst neste mandag annet enn for å hente PC'en min og eventuelt en middagsinvitasjon. Ble ingen Oslotur forrige uke, så vi tar den i dag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=_o9saTZRZUc&list=PL1A40241043CA6D13&index=1 Fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå