Bloodlines Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Neat, ser ut til at du har ganske bra da. Selv vil jeg tilbake til Belfast, skulle ikke tro at jeg kunne "falle" for en jente igjen, men har klart det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Koselig å lese AltF4. Kjøpte et album av The Ink Spots. Måtte smile litt når jeg fant ut at nesten alle låtene starter med den samme melodien, bare med noen ørsmå forskjeller. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Spotify er fugly etter den seneste oppdateringen. Hvorfor skal alt være så jævlig luftig og blendende hvitt ala google, nå til dags. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Har Spotify endret utseende? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Hvis du søker, eller går inn på albumsider, artistsider, eller brukersider, ja. Aktivitetsbaren til høyre er også annerledes. En ting som er nice nå riktignok er at man nå kan liste album etter albumcover, som i wimp. Endret 13. mars 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Koselig å lese AltF4. Kjøpte et album av The Ink Spots. Måtte smile litt når jeg fant ut at nesten alle låtene starter med den samme melodien, bare med noen ørsmå forskjeller. The Ink Spots er luringer ja Fant en formel som fungerte og kjørte på med det gjennom hele albumet. Det som er enda mer utrolig er at de faktisk hadde flere forskjellige hits, på tross av sneaky låtskriving. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Nice, hvor skal dere spise? Kjenner jeg AltF4 rett er muligheten stor for at det blir Peppes eller Burger King. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Peppes er ok til nød, men jeg regner med at AltF4 er vis nok til å ikke ha dinnerdate på BK. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Ikkje køyr super-junkfood som Burger King om det er ein "date", iallefall. Men eg har nok tru på han til å rekne med at han har ein plan. (Viss ikkje har diverse sortar asiatiske restauranter ofte balanserte stats mellom mat, pris og classiness) Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Dinner date på peppes er vel muligens det eneste som er mindre romantisk enn å se actionfilm på kino.. Kjør på og besøk Nøtte på Tjuvholmen sjømagasin! Endret 13. mars 2013 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Timesalg på Mpx fra nå til kl. 23. Kanskje verdt å følge med på. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) http://www.vgtv.no/#...%C3%B8rste-gang Det er noe så latterlig absurd med hele greia. En enkel mann som har brukt alle de skitneste triksene i boken for å klatre "the corporate ladder" helt til topps stiger frem fra et lukket og "hemmelig" rom. Han står frem i form av en slags (plutselig) gudesendt Gandalf the White. Balkongen han står på er en del av et av de rikeste og mest fantastiske byggverkene i verden, og han representerer helt latterlige rikdommer. Langt der nede står det titusenvis av mennesker som hyller denne enkeltpersonen som en demi-Gud, og også som det han er - en av verdens mektigste personer. Denne Guds enkle tjener. Endret 13. mars 2013 av Error 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 AltF4 besøkte Burger King et par ganger mens vi var i Tokyo (på en temmelig kort tur, mind you), og skydde generelt ikke-vestlig mat, inkludert alt som luktet av fisk og sjødyr. At han tar henne med til Burger King var en spøk, men om jeg skulle satt penger på noe måtte det blitt Peppes. Merker det er mye spenning tilknyttet dette. http://www.kickstart...s-movie-project Aaaaaaaa Wat Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Norsktentamen i morgen, og for anledningen leste jeg hele "Møtet ved milepelen" (Sigbjørn Hoel) i dag. En bok jeg forøvrig burde ha lest ferdig for en måned siden. Og i helsike for en bok! Starter litt sløvt, men den siste halvdelen er en intens berg-og-dalbane som slynger seg opp og ned som en orm, inntil den plutselig innser at rammeverket er unødvendig; gror vinger og flyr. Whaa, slutten er uvirkelig bra! Anbefales sterkt Endret 13. mars 2013 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Heart of the Swarm er ute, og PC-en min har gått dukken. PS3-en også, for øvrig. Jaja. Endret 15. mars 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Bilde NASA har tatt av noen av fartøyene sine Så latterlig kult at jeg nesten har lyst til å bli pilot Endret 15. mars 2013 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Mener å huske at Shampoo har en del erfaring som pilot. Lurer på om han har flydd et av de. Hva er forresten poenget med den gigantiske nålen helt fremme? Er det sånn i tilfelle de ser en ballong? Og Jones in the Fast Line i browseren er kjempekos Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Grunnen er vel forklart her tror jeg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Mener å huske at Shampoo har en del erfaring som pilot. Lurer på om han har flydd et av de. Hva er forresten poenget med den gigantiske nålen helt fremme? Er det sånn i tilfelle de ser en ballong? Og Jones in the Fast Line i browseren er kjempekos Shampoo er like gammel som meg. Tviler sterkt på at han har flydd jagerfly++ i den alderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå