Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koselig å lese AltF4.

 

Kjøpte et album av The Ink Spots. Måtte smile litt når jeg fant ut at nesten alle låtene starter med den samme melodien, bare med noen ørsmå forskjeller.

 

The Ink Spots er luringer ja :p Fant en formel som fungerte og kjørte på med det gjennom hele albumet. Det som er enda mer utrolig er at de faktisk hadde flere forskjellige hits, på tross av sneaky låtskriving.

Lenke til kommentar

http://www.vgtv.no/#...%C3%B8rste-gang

 

Det er noe så latterlig absurd med hele greia. En enkel mann som har brukt alle de skitneste triksene i boken for å klatre "the corporate ladder" helt til topps stiger frem fra et lukket og "hemmelig" rom. Han står frem i form av en slags (plutselig) gudesendt Gandalf the White. Balkongen han står på er en del av et av de rikeste og mest fantastiske byggverkene i verden, og han representerer helt latterlige rikdommer. Langt der nede står det titusenvis av mennesker som hyller denne enkeltpersonen som en demi-Gud, og også som det han er - en av verdens mektigste personer.

 

Denne Guds enkle tjener.

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar

AltF4 besøkte Burger King et par ganger mens vi var i Tokyo (på en temmelig kort tur, mind you), og skydde generelt ikke-vestlig mat, inkludert alt som luktet av fisk og sjødyr. At han tar henne med til Burger King var en spøk, men om jeg skulle satt penger på noe måtte det blitt Peppes.

 

Merker det er mye spenning tilknyttet dette.

 

 

Wat

Lenke til kommentar

Norsktentamen i morgen, og for anledningen leste jeg hele "Møtet ved milepelen" (Sigbjørn Hoel) i dag. En bok jeg forøvrig burde ha lest ferdig for en måned siden.

 

Og i helsike for en bok! Starter litt sløvt, men den siste halvdelen er en intens berg-og-dalbane som slynger seg opp og ned som en orm, inntil den plutselig innser at rammeverket er unødvendig; gror vinger og flyr. Whaa, slutten er uvirkelig bra! Anbefales sterkt

Endret av Error
Lenke til kommentar

Mener å huske at Shampoo har en del erfaring som pilot. Lurer på om han har flydd et av de. Hva er forresten poenget med den gigantiske nålen helt fremme? Er det sånn i tilfelle de ser en ballong?

 

Og Jones in the Fast Line i browseren er kjempekos :wee:

 

Shampoo er like gammel som meg. Tviler sterkt på at han har flydd jagerfly++ i den alderen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...