Villanden Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Grattis med dagen, Zealuuboy. Og grattis med dagen som var, Addy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Jeg leker med tanken på å arrangere forumtreff i sommer. <_> Do it! Bare ikke i juni. Also, Shampo, jeg visste det men kunne ikke huske datoen. Skylder deg gigantgave, og den skal du sannelig få. Endret 4. mars 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Var på privat visning igår, og tydeligvis slår lynet ned to ganger i boligmarkedet for meg. 50 kvm, relativt sentralt, 7k i måneden, og null depositum. Lys og fin, og vår hvis vi vil ha den. God damn jeg/vi har flaks. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Fy faen. 50 kvm går for rundt 10k her borte. Gratulerer! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Also, Shampo, jeg visste det men kunne ikke huske datoen. Skylder deg gigantgave, og den skal du sannelig få. Gjør du? Endret 5. mars 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det beste intervjuet jeg har sett på veldig lenge. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Fy faen. 50 kvm går for rundt 10k her borte. Gratulerer! Pft noobs, sitter i en (ca) 50 kvm nå for 4.4k. L2FINN.NO! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Leiemarkedet har jeg styrt unna. Prøver å kjøpe om dagen, men har så langt vært uheldig med budrunder og forkjøpsrett. Jeg trodde jeg satt relativt godt i det mtp. egenkapital, men det hjelper lite når man konkurrerer mot to inntekter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ser etter hus her selv, litt lettere her jeg bor, og selv om madammen sin inntekt nesten kun er som halv å regne, så vil det med førstegangslån fortsatt bli billigere for oss å kjøpe enn å fortsette å leie. Det eneste skumle er selvfølgelig om det skulle dukke opp noe som du ikke kunne ha oppdaget på visning. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Leiemarkedet har jeg styrt unna. Prøver å kjøpe om dagen, men har så langt vært uheldig med budrunder og forkjøpsrett. Jeg trodde jeg satt relativt godt i det mtp. egenkapital, men det hjelper lite når man konkurrerer mot to inntekter. Meld deg inn i sameierlaget eller hva det nå heter, så får du forkjøpsrett du også. Går så vidt jeg har skjønt på ansiennitet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg er medlem i USBL med nesten to års ansennietet, men i går konkurrerte jeg mot noen som hadde 25 år, så det hjalp lite. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Frack jeg har kjøpt drøyt mange spill på billigsalg den måneden her. 60-150kr pr spill blir en del penger totalt etterhvert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg har fått et nytt leketøy, og nå skal jeg bake alle mulige kakesorter på denne måten. Red velvet cake med lyseblått trekk og hjertepynt? Ja. Brownies med sjokoladepynt og hvit-sjokolade-pyntestripeting? Jepp. Ostekake på pinne? Fuck. Yes. 2 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Alle blir sinte på meg når jeg sier at jeg ikke liker ostekake :3 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Koselig her i Irland, Guiness storehouse og pub crawl så langt. Og møte en søt tysk jente. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nå, Altemannen, hvordan har de første dagene med din splitter nye kjæreste vært? Du ble så stille, så jeg regner med at det går bra? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nå, Altemannen, hvordan har de første dagene med din splitter nye kjæreste vært? Du ble så stille, så jeg regner med at det går bra? Takk. Det går veldig bra. Hun er like gira på meg som jeg er på henne, har blitt litt kjent med gutta hennes og vi er ganske mye sammen. Ble bråinvitert i går, skal dit i dag og tar vel helga hos henne også når hun har vært med gutta sine på ski. Veldig rart se kjæresten sin som mor, hun er utrolig god med dem og de er kjempeherlige begge to. Samtidig gir det et helt annet inntrykk av hvordan hun er, og jeg ble om mulig enda mer forelsket fordi det viser en annen god side av henne. 7 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Presten har tilgang på barn... 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 For tidlig å reservere sete ved din families bord? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Så kjekt da, AltF4!!!!! Nå er jeg på bussen på vei bergen. Ble en skikkelig spontantur hjem denne helgen. Gleder meg til jeg er fremme! Tiltross for at jeg har to oppgaver som skal inn på søndag, så kjenner jeg at det skal bli godt å få en liten «pause» fra sogndal, om enn det bare er for en helg. Prøvde å skrive litt isted, men det fremkalte en hodepine som gjorde det umulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå