Licht Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har store planer om å faktisk starte med Mansions of Madness som vi har liggande. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Har også endelig gått til innkjøp av de reviderte utgavene av regelbøkene til Dungeons & Dragons 3.5, men har bare to andre å begynne å spille med. Hadde greit å hatt en eller to til Endret 4. mars 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor ikke bare slenge seg på D&D 4? Evt. D&D 5 som kommer til 2014? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Tusen takk folkens. Det er veldig rart å være lykkelig forelska og det er himla merkelig å ha noen som er like forelska tilbake. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ikke sant. Jeg ønsker deg velkommen i VPRK (vi puler regelmessig-klubben). 2 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor ikke bare slenge seg på D&D 4? Evt. D&D 5 som kommer til 2014? Fordi mange er misfornøyde med D&D 4 og beskylder det for å være et MMO i tabletop-form, blant annet med unødvendig mye fokus på combat. Flere av de som har sagt dette er sikkert purister, men etter å ha lest flere oversikter over forskjeller o.l. har 3.5 rett og slett fristet mer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Har aldri spilt D&D, men har en aktiv campaign i Pathfinder som ble laget ut av D&D 3,5. Er visstnok litt forskjellig, men veldig morsomt. Spiller nå her på folkehøgskolen. Hadde gjerne vært med Shampoo! Er i Oslo neste år da ^___^ Endret 4. mars 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Så går vi rundt om en enebærbusk, busk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hurra for Zealuu ja! Biffmiddag og vin, hurra! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Ingen la merke til at jeg hadde bursdag i februar /attentionwhore Gz, Zeal. Syng kiss from a rose plz: http://vocaroo.com/ Endret 4. mars 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ingen la merke til at jeg hadde bursdag i februar /attentionwhore Gz, Zeal. Syng kiss from a rose plz: http://vocaroo.com/ Men du er ikke så åpen om sånt, Adda. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Adda? Det har jeg ikke blitt kalt siden barneskolen. Og jeg ble mer åpent om sånt etter at jeg møtte dere, dernest etter at jeg fikk jobb i VG og ble en nesten-offentlig person. Ikke at det betyr noe (for min del) å ikke bli gratulert med dagen når jeg tidligere har lagt skjul på bursdagsdatoen, bevares. Endret 4. mars 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Adda? Det har jeg ikke blitt kalt siden barneskolen. Og jeg ble mer åpent om sånt etter at jeg møtte dere, dernest etter at jeg fikk jobb i VG og ble en nesten-offentlig person. Ikke at det betyr noe å ikke bli gratulert med dagen når jeg tidligere har lagt skjul på bursdagsdatoen, bevares. Gratulerer på etterskudd. :<Og jeg ... forkorter nesten alltid Adrian. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg leker med tanken på å arrangere forumtreff i sommer. <_> Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) (Jeg mente det, det er ikke viktig, men takk ) Do it. Bare ikke i august, det er sannsynlig at jeg er langt vekke når den tid kommer. Ellers så vurderer jo jeg fortløpende å kalle inn til treff selv, etter hvert som jeg finner passende datoer hvor jeg har huset for meg selv. Endret 4. mars 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har la casa de Nesodden Grande for meg selv i påsken faktisk. Dessverre er tv-stuen under oppussing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå