AltF4 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hun har et navn som begynner på K Og en utrolig søt stemme... Også den dialekta! Jesus. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Kånni. Der hadde jeg virkelig satt ned foten. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Iiiiik! 10 nye episoder med Whose Line is it Anyway? til sommeren! Nå kan jeg sove søtt! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Begynte faktisk å se på det i dag, har sett de syv første episodene (sesong 1 av den amerikanske versjonen) så langt. Helt fantastisk bra, topp 3 morsomme programmer jeg noen gang har sett. Det er virkelig like bra som Internett får det til å virke som. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Etter litt om og men ble jeg invitert til K i sekstiden i kveld. Med smilefjes på slutten av meldinga. Jesus fuck. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Så du heter Jesus og prater som Tarzan? Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hestekjøtt er nok ikke det eneste uvante Altefar får smake på i Februar 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Haha. Det blir vel neppe aktuelt, men et par kyss hadde vært å foretrekke. Jævlig sært, jeg aner ikke hva hun egentlig vil og tør ikke lenger stole på sansene mine etter fjorårets store bommert. Men hun vil jo treffe meg, ler av de dårlige vitsene mine, sender meg bilder av seg selv uten at jeg spør om det og tar kontakt av seg selv. Hvis dette går på dunken skal jeg ikke prate mer om jenter og meg i SO1 før neste år. Jeg lover. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Peis på Mr. Seductive bastard. For mye vakling rundt grøten i forrige tilfelle Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Forrige tilfelle var for grøt som ikke ville bli spist lenger, og jeg som til slutt ikke visste om jeg ville spise den lenger. Har egentlig tenkt å ikke legge så mye i mellom, har sendt såpass med signaler at jeg føler meg sikker på at hun vet hvor jeg står. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ja, noe sånt Error. Gleder meg mer enn jeg gruer meg, det er det rare. Dagens skjorte på TeeFury. Ikke noe forhold til Zelda selv, men det er så mange gode poenger i denne skjorta at det føles nesten feil å ikke kjøpe den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Startet med Lego Ringenes Herre. Så ble det bare kyssing og nå ser vi på The Grey men jeg aner knapt hva den handler om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå