Kiro Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Høres ut som om det er lettere å bare si hvilket bilde du ser etter? Ja vet. Men det haster ikke lengre. Tror muligens det ligger på den gamle harddisken og. Så får ta å finne det frem neste gang jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Overalt hvor jeg søkte virka det så enkelt. Bare å installere Java runtime fra Software Center, sa de. Guess again, assholes. Java er jo faktisk ganske enkelt Ikke at jeg kan det utenat, men likevel. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Noen her som er dyktige når det kommer til kombinatorikk? Endret 26. februar 2013 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Jeg kunne nok om det i fjor til å foreta hypergeometrisk sannsynlighetsfordeling og binomisk sannsynlighetsregning, men vi har ikke kommet til det så langt i årets pensum. Åh, gud Ågudågudågudågudågudågud Jeg fikk tak i én av 70 billetter til Blizzards Launch Party av Heart of the Swarm: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=400463 Billetten er gratis. Det var førstemann til mølla. Disse billettene kan ikke kjøpes. Jeg kan møte kjente castere, progamere, ansatte i Blizzard og andre profiler. Jeg kan være på Blizzard HQ. Det foregår 11. mars. Det koster ~6000 kroner med fly tur/retur. HVA I HELVETE. Endret 26. februar 2013 av ShampooMacTavish 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Java er jo faktisk ganske enkelt Ikke at jeg kan det utenat, men likevel. Kjeften! @Shampoo: Bryr meg ikke nevneverdig om SC2, men det der hørtes faktisk rimelig all right ut. Congrats! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Bare... bare les. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1492623 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 We have reached the end of the internet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Bare... bare les. http://www.diskusjon...owtopic=1492623 Ble du overrasket av det? Begynte du med internett nå denne uka, eller? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Kan virke som det. I've seen stuff, man.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Ble du overrasket av det? Begynte du med internett nå denne uka, eller? Ja, lol. Hva betyr rofl? Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Ferdig med "formal oral exams". 7 i både engelsk og norsk gitt /flex Endret 27. februar 2013 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 7? Går det an nå, altså? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) På IB (og andre diverse privatskoler) bruker de en 1-7 skala. HVOR 7 ER DET DÅRLIGSTE. Neida. Endret 27. februar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Jeg kunne nok om det i fjor til å foreta hypergeometrisk sannsynlighetsfordeling og binomisk sannsynlighetsregning, men vi har ikke kommet til det så langt i årets pensum. Åh, gud Ågudågudågudågudågudågud Jeg fikk tak i én av 70 billetter til Blizzards Launch Party av Heart of the Swarm: http://www.teamliqui...topic_id=400463 Billetten er gratis. Det var førstemann til mølla. Disse billettene kan ikke kjøpes. Jeg kan møte kjente castere, progamere, ansatte i Blizzard og andre profiler. Jeg kan være på Blizzard HQ. Det foregår 11. mars. Det koster ~6000 kroner med fly tur/retur. HVA I HELVETE. Jævlig rått! Du må ha sinnsyk vinnerflaks. Er jo ingen avskrekkende pris det der, du tjener vel ganske bra om dagen? Endret 27. februar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Det er lett å hate Linux, kjenner jeg. Minecraft ligger nok en gang død i vannet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Laptopen min ligger også død. Har visst dødd en gang siden jeg la den fra meg for noen dager siden. Gharbargle. Først så har vi ikke vann og deretter har jeg ikke laptop. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Jævlig rått! Du må ha sinnsyk vinnerflaks. Er jo ingen avskrekkende pris det der, du tjener vel ganske bra om dagen? Vel, kombinert med hotellopphold, parkering på Gardermoen, intern reise i USA og andre nødvendigheter når man er på ferie ender jeg fort opp med 10 000 kroner for en 4-5 dager lang tur. Jeg tjener nok bedre enn den jevne elev på norsk videregående skole, men det er mye penger for meg. Håper jeg får bestemt meg før de setter opp flyprisene. Du må gjerne bli med! Spontan langhelg i California, jah? Endret 27. februar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Well, you got a bank in me som de ikke sier i Disney-filmene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Har nok penger disponibelt, altså, men det er likevel et spørsmål om jeg er villig til å gjøre investeringen. Jeg kan kjøpe meg et Harmon/Kardon BDS 470 høyttaleranlegg og en Glamdring-replica for den prisen! Om rikmannen AltF4 som snart blir enda rikere hadde giddet å være med hadde dog spørsmålet vært enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå