Gormers Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Fra første episode av Black Mirror, you gaise. http://www.youtube.com/watch?v=rjfw5mr6fQ8 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=RzI9v_B4sxw&feature=player_embedded Woo, jeg er stoked Morsomt å se nordmannen vise hvordan vi kommer oss frem i snødrevet her oppe i nord. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Fra første episode av Black Mirror, you gaise. http://www.youtube.com/watch?v=rjfw5mr6fQ8 Mitt inntrykk utifra det du har postet så langt er vel at det heller burde hete "Blue Mirror". Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Mitt inntrykk utifra det du har postet så langt er vel at det heller burde hete "Blue Mirror". pga. fargene i videon? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Ja, men ser de åpner mer av paletten. Hva slags serie er det egentlig? Horror? Tissa nesten på meg. Så, favorittfaget til damen jeg chatter med på Match er gassturbinmotorer. Det er sexy beyond words. Endret 24. februar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Ja, men ser de åpner mer av paletten. Hva slags serie er det egentlig? Horror? Kinda? Handlingen i hver episode (som er en egen historie) er somregel både absurd og komisk men samtidig seriøs og dyster. Temaet er en dyster fremstilling av nåtidens og fremtidens media og teknologi. Er kanskje litt som den falske sci-fi/horror tv-serien i Alan Wake, eller det den er inspirert av. Første episode handler som du så i videoen om at den engelske prinsessen blir kidnappet, og kravet (lagt ut på youtube) som stilles for løslatelse er at statsministeren knuller en gris på live TV slik at alle kan se det. Endret 25. februar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Sitter her og tenker på hvor mye jeg har tjent på mitt daglige 5 minutt på ramma siden jeg startet på denne jobben. Ca 1400,- er svaret, og det er kult. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jobber som svømmeinstruktør, får betalt i 15 minutter etter kurset er ferdig, for å dusje, skifte og snakke med barn og foreldre. Ingen som skal bruke bassenget rett etter oss, så jeg bruker stupebrettet i et kvarter mens jeg tenker på at jeg fortsatt får betalt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Sitter her og tenker på hvor mye jeg har tjent på mitt daglige 5 minutt på ramma siden jeg startet på denne jobben. Ca 1400,- er svaret, og det er kult. Det unner jeg deg faen meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg bruker daglig 0 minutter på toalettet, hver eneste arbeidsdag. (Unntak finnes, men da snakker man 1-2 ganger i kvartalet) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg bruker daglig 0 minutter på toalettet, hver eneste arbeidsdag. (Unntak finnes, men da snakker man 1-2 ganger i kvartalet) Har du nervøs blære? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Tar meg en 10-minutters etter lunsjen jeg. Stort sett. Hvordan klarer noen sitte en hel arbeidsdag uten å pisse? (Veeent litt. Slimda pisser sikkert på flaske). Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 sliten etter jobb, tre spiker i foten var det første som skjedde skal på jobb igjen om 40 min Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Slimda er trolig en innbruddstyv. Eneste grunn jeg kan se, foruten Eplers ville teori såklart. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Har du nervøs blære? Nope. Har bare en hemningsløs kapasitet til å holde igjen. Trenger vanligvis ikke å urinere mer enn 2-3 ganger om dagen. Slimda er trolig en innbruddstyv. Eneste grunn jeg kan se, foruten Eplers ville teori såklart. Innbruddstyver krever fysisk styrke. Det er noe jeg ikke besitter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 En laptop og noen smykker veier da ikke all verden. I call your bluff, sir! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Da er han i hvert fall ikke han hytte-innbryteren som driter alle steder han har vært. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 En laptop og noen smykker veier da ikke all verden. I call your bluff, sir! Må bruke styrke for å bryte opp dører og slikt!... eller besitter du kunnskap jeg ikke har? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 En hårnål er visstnok alt man trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå