Slimda Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Bardufoss Flott natur, heftige øvelser. Men logistikk? Hmm, er det ikke de som kjører lastebiler og slikt? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Flott natur Naturligvis, det er jo Nord-Norge vi snakker om her. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Aner ikke hva det går ut på, bortsett fra at det handler om å frakte forsyninger og lignende - kan du utdype? Jeg har absolutt ikke tenkt meg noen fremtid i Forsvaret, så logistikk hørtes helt greit ut. Bardufoss er en flott leir og har en av de nyeste og beste messene i Europa. Logistikk er ingenting sammenlignet med KAV-ESK osv, er de som gjør i stand ting og ordne r med å kjøre rundt materiell og lignende. Burde være relativt enkelt, men den første perioden er lik for alle, og det kan være spennende og utfordrende. Lærer mye du kan ta med deg videre i livet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Bardufoss er en flott leir Kremt. Tenker du på Rusta eller Heggelia? Bardufoss brukes som samlebetegnelse på de to, nemlig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Så på to episoder av Charlie Brookers Black Mirror i kveld etter å ha drøyd lenge. Vel verdt dvdinnkjøp selv om det er få episoder. Endret 22. februar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Sukk. PS 3-elskende dame på 32, jobber som lærerinne og fra Sunnmøre - stedet med norges mest sexy dialekt. Please god let it happen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Høres ut som litt av en rugg hvis du får henne over ripa. Best of luck to ya, mate. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Sunnmøre - stedet med norges mest sexy dialekt You've got issues. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Issues? Kom ikke og si at Sunnmørsdialekta ikke er sexy. Når Gry Molvær var programleder for Schrödingers katt... Jeg kunne ha tatt meg en håndjager hver gang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Nordland. (Ikke Brønnøysund!) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Mja. Ikke den verste, men ikke sunnmørsk akkurat. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Nei, det er jo det som er poenget. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hehe. Still, far ahead of stavangersk. (Er ikke så glad i bergensk heller, men det tør jeg ikke si i denne tråden for jeg liker både Eplers, Zealuu og nouse veldig godt). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Stavangersk kan være fint på jenter. Kommer an på hva slags dialekt det er snakk om. Bergensk klare jeg aldri bestemme meg om. Men det er fine dialekter i distriktet her. Innover Hardangerfjorden f.eks. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hehe. Still, far ahead of stavangersk. (Er ikke så glad i bergensk heller, men det tør jeg ikke si i denne tråden for jeg liker både Eplers, Zealuu og nouse veldig godt). Allikevel så sier du det. I am disappoint. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Beklager Eplers. I am not a nice man, Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Beklager Eplers. I am not a nice man, Det burde noen si til 32-åringen. "Han er egentlig slem og vil bare jobbe med barn sånn at han alltid har noen å sparke i hodet", burde personen si. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Nei. "Han er hung like horse", burde personen si. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Haha. Dere får finne henne selv. Eller, Villanden skal jeg sitere da. Nesten 2 timer med beintrening unnagjort, nå er det kaffe og Final Fantasy IX som gjelder. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=RzI9v_B4sxw&feature=player_embedded Woo, jeg er stoked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå