Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ekte mann trenger ei en unnskyldning for å "pop that shirt off". Dennis Reynolds vet hva han snakker om.

 

Ellers: Livet mitt føles litt tomt nå som stasjonærmaskina er på sykestua. Fast vane har vært å spille en time eller to mens kvinnfolket sover middagslur, men nå er jeg henvist til min elendige laptop som ikke klarer å kjøre Minecraft glatt en gang.

 

På den lysere siden kan jeg endelig få startet opp med de første Fallout-spillene, som tilfeldigvis var på tilbud på Steam idag.

Lenke til kommentar

Bardufoss, Hæren, logistikk. Tror fort det kan bli et ålreit år, selv om jeg ikke ser for meg at det er helt min greie. Må lære litt om hele opplegget før jeg vet om jeg kan glede meg eller ikke.

 

Godt at jeg kom inn i august, i det minste, så har jeg i alle fall mulighet til å fortsette på skole som vanlig neste år.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Bardufoss, Hæren, logistikk. Tror fort det kan bli et ålreit år, selv om jeg ikke ser for meg at det er helt min greie. Må lære litt om hele opplegget før jeg vet om jeg kan glede meg eller ikke.

 

Godt at jeg kom inn i august, i det minste, så har jeg i alle fall mulighet til å fortsette på skole som vanlig neste år.

Hehe, da er det bare å ønske deg velkommen til det kalde nord. Fair warning, det kan bli VELDIG kaldt i Bardufoss midt på vinteren.

Lenke til kommentar

Aner ikke hva det går ut på, bortsett fra at det handler om å frakte forsyninger og lignende - kan du utdype? Jeg har absolutt ikke tenkt meg noen fremtid i Forsvaret, så logistikk hørtes helt greit ut.

 

Så først nå at det var i Bardufoss. I flyvåpenet hvor jeg var handla logistikk stort sett om å stå i bua hvor man fikk utlevert klær osv. De der oppe driver vel og kjører lastebiler og sånt. Ta lastebillappen om du kan. Det er moro, selv om du kanskje ikke kommer til å bruke det senere i livet.

Lenke til kommentar

 

Kanskje old for noen, men jeg så den først i dag, og den var awesome.

 

Har ikke sett den før, men noen retweetet en tweet med den senere på kvelden. Utrolig nice, jeg digger sånne mash-uper.

 

Også lurer jeg på hva som skjer. På kort tid har jeg fått en haug med meldinger på Match av jenter som faktisk er interessert i å prate.

 

Bardufoss, Hæren, logistikk. Tror fort det kan bli et ålreit år, selv om jeg ikke ser for meg at det er helt min greie. Må lære litt om hele opplegget før jeg vet om jeg kan glede meg eller ikke.

 

Godt at jeg kom inn i august, i det minste, så har jeg i alle fall mulighet til å fortsette på skole som vanlig neste år.

 

Høres ut som om du skal inn i tren-troppen. Og være i samme leier som jeg var!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...