Error Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Ref hårklipp, før og etter: Bonus: Hunk-a-doodle-do. Beklager posingen, men er ikke så lett å få til ordentlige bilder Nightmares Yay/nay? Endret 19. februar 2013 av Error Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Trengte du å ta av T-skjorta for å vise muskler for en så liten hårklipp? Also, liker ikke hårsveisen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 En ekte mann trenger ei en unnskyldning for å "pop that shirt off". Dennis Reynolds vet hva han snakker om. Ellers: Livet mitt føles litt tomt nå som stasjonærmaskina er på sykestua. Fast vane har vært å spille en time eller to mens kvinnfolket sover middagslur, men nå er jeg henvist til min elendige laptop som ikke klarer å kjøre Minecraft glatt en gang. På den lysere siden kan jeg endelig få startet opp med de første Fallout-spillene, som tilfeldigvis var på tilbud på Steam idag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Visste dere kom til å reagere på det, men tenkte fuck it og kjørte på. Jaja Forslag til forbedring Mr. Slimda? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Visste dere kom til å reagere på det, men tenkte fuck it og kjørte på. Jaja Forslag til forbedring Mr. Slimda? Jeg vil slikke kragebenet ditt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Er det bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Bra, tror jeg. Likte forøvrig håret. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg deler ikke Eplers kragebein-slikke-ønske, men sveisen var a-ok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Forslag til forbedring Mr. Slimda? /shrug Jeg er ufattelig dårlig på sånt. Om de andre syns den er ok, så er den sikkert det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Kanskje old for noen, men jeg så den først i dag, og den var awesome. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Heia meg! (Og kollegaene mine!) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Da skal man i førstegangstjeneste i august. Jaja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Da skal man i førstegangstjeneste i august. Jaja. Du er så ung ja? Se frem til det, med riktig innsatsvilje er det et år med mye moro. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Bardufoss, Hæren, logistikk. Tror fort det kan bli et ålreit år, selv om jeg ikke ser for meg at det er helt min greie. Må lære litt om hele opplegget før jeg vet om jeg kan glede meg eller ikke. Godt at jeg kom inn i august, i det minste, så har jeg i alle fall mulighet til å fortsette på skole som vanlig neste år. Endret 21. februar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Tror ikke du skal være lei deg for at du havner i logistikk. Med mindre du egentlig så for deg fallskjermjeger, da. Endret 21. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Aner ikke hva det går ut på, bortsett fra at det handler om å frakte forsyninger og lignende - kan du utdype? Jeg har absolutt ikke tenkt meg noen fremtid i Forsvaret, så logistikk hørtes helt greit ut. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Bardufoss, Hæren, logistikk. Tror fort det kan bli et ålreit år, selv om jeg ikke ser for meg at det er helt min greie. Må lære litt om hele opplegget før jeg vet om jeg kan glede meg eller ikke. Godt at jeg kom inn i august, i det minste, så har jeg i alle fall mulighet til å fortsette på skole som vanlig neste år. Hehe, da er det bare å ønske deg velkommen til det kalde nord. Fair warning, det kan bli VELDIG kaldt i Bardufoss midt på vinteren. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Aner ikke hva det går ut på, bortsett fra at det handler om å frakte forsyninger og lignende - kan du utdype? Jeg har absolutt ikke tenkt meg noen fremtid i Forsvaret, så logistikk hørtes helt greit ut. Så først nå at det var i Bardufoss. I flyvåpenet hvor jeg var handla logistikk stort sett om å stå i bua hvor man fikk utlevert klær osv. De der oppe driver vel og kjører lastebiler og sånt. Ta lastebillappen om du kan. Det er moro, selv om du kanskje ikke kommer til å bruke det senere i livet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Kanskje old for noen, men jeg så den først i dag, og den var awesome. Har ikke sett den før, men noen retweetet en tweet med den senere på kvelden. Utrolig nice, jeg digger sånne mash-uper. Også lurer jeg på hva som skjer. På kort tid har jeg fått en haug med meldinger på Match av jenter som faktisk er interessert i å prate. Bardufoss, Hæren, logistikk. Tror fort det kan bli et ålreit år, selv om jeg ikke ser for meg at det er helt min greie. Må lære litt om hele opplegget før jeg vet om jeg kan glede meg eller ikke. Godt at jeg kom inn i august, i det minste, så har jeg i alle fall mulighet til å fortsette på skole som vanlig neste år. Høres ut som om du skal inn i tren-troppen. Og være i samme leier som jeg var! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå