Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deadpool-spillet er vel ment å komme ut i år?

 

Så vidt jeg vet er Weapon X et prosjekt hvor de putter mange mutasjoner inn i én, som dermed ble Deadpool. Den vi ser i X-Men Origins Wolverine er ikke helt den Deadpool som er i tegneseriene. Han er kronisk opptatt av å bryte den fjerde veggen og snakker veldig mye til seg selv.

Lenke til kommentar

At ingenting kan stoppe en superhelt er helt opp til den enkelte forfatter. Nå har ikke jeg peiling på hva som anses for kanon og ikke for hver enkelt superhelt, men samtlige har vel blitt stoppet ved forskjellige anledninger. Dessuten er det vel slik at helter gjerne er helter fordi de alltid vinner.

 

Finnes mange spennende innfallsvinkler på superheltene, blant annet en hvor Supermann ankommer Russland og ikke USA. En annen er en Batman-historie hvor det er Bruce som blir skutt, faren hans blir Batman og moren hans blir en kvinnelig Joker.

Lenke til kommentar

@Shampoo: Mer at man alltid sitter og kalkulerer hva som er beste måte å tjene penger/bli "bedre", men mange ender opp å finne ut at den enkleste måten å bli rik på er å gjøre det samme om og om igjen.

 

Ikke ulikt å ha en kontorjobb, som gir deg en stabil og relativt god inntekt.

Lenke til kommentar

Huff. Minnes fortsatt dagene/nettene der jeg lot mitt første skip stå og hente ut mineraler fra en asteroide mens jeg lå og sov. Regnet grovt ut når skipet mitt ville være fullt, og satte vekkerklokken deretter.

 

Å gå fra det til å ha fire lasere som gjorde unna jobben på noen minutter var en herlig følelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...