AltF4 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Fant det på Imgur. Aner ikke hvilken serie det er fra eller noen ting, bare at det er Deadpool og at det egentlig er ganske rørende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Indeed. Deadpool aner jeg heller ikke hva er, og fant ikke noe med tineye. Ja ja. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Kult-superhelt fra Marvel. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 "Deadpool ble til i "Weapon X programmet". Hans evner/superkrefter er: Udødelighet, selv healing, overmenneskelig stamina og agilitet, telepotering (med beltet sitt), motstandsdyktig mot telepati, ekspert på bruk av våpen og kampsport." Er det noe kult når ingenting kan stoppe han da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Deadpool-spillet er vel ment å komme ut i år? Så vidt jeg vet er Weapon X et prosjekt hvor de putter mange mutasjoner inn i én, som dermed ble Deadpool. Den vi ser i X-Men Origins Wolverine er ikke helt den Deadpool som er i tegneseriene. Han er kronisk opptatt av å bryte den fjerde veggen og snakker veldig mye til seg selv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Så svakheten hans er at han har psykiske problemer? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Såvidt jeg har forstått er mye av poenget med tegneseriene om ham at han er morsom på en bisarr måte, ikke nødvendigvis hans kamp mot ondskap eller whatever. Når det er sagt er det flust av udødelige, tradisjonelle superhelter. Både Hulken og Wolverine er det så godt som umulig å drepe. Endret 15. februar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Kult-superhelt fra Marvel. Ah, det forklarer ting. Jeg er ikke fan av verken DC eller Marvel. Vel, spesielt ikke Marvel etter at de klarte å fucke opp Tor. Blondt hår og sønn av Zeus?! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Her snakker vi melodi grand prix. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 At ingenting kan stoppe en superhelt er helt opp til den enkelte forfatter. Nå har ikke jeg peiling på hva som anses for kanon og ikke for hver enkelt superhelt, men samtlige har vel blitt stoppet ved forskjellige anledninger. Dessuten er det vel slik at helter gjerne er helter fordi de alltid vinner. Finnes mange spennende innfallsvinkler på superheltene, blant annet en hvor Supermann ankommer Russland og ikke USA. En annen er en Batman-historie hvor det er Bruce som blir skutt, faren hans blir Batman og moren hans blir en kvinnelig Joker. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 @Shampoo: Mer at man alltid sitter og kalkulerer hva som er beste måte å tjene penger/bli "bedre", men mange ender opp å finne ut at den enkleste måten å bli rik på er å gjøre det samme om og om igjen. Ikke ulikt å ha en kontorjobb, som gir deg en stabil og relativt god inntekt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Huff. Minnes fortsatt dagene/nettene der jeg lot mitt første skip stå og hente ut mineraler fra en asteroide mens jeg lå og sov. Regnet grovt ut når skipet mitt ville være fullt, og satte vekkerklokken deretter. Å gå fra det til å ha fire lasere som gjorde unna jobben på noen minutter var en herlig følelse. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Haha, i natt som var drømte jeg om Shampoo. Han var pilot på et stort passasjerfly. Rett før han skulle lande snurret han det rundt flere ganger, som om det var et lite jagerfly. Det siste jeg sa til han før jeg våknet var, "du er en god pilot". Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ahaha, jeg dør! Den kommentaren satt, tenker jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Måtte smile litt når jeg våknet. Visste ikke at du var så flink til å manøvrere et fly. Du gjorde det så lekende lett. Jeg har lyst på Euro Truck Simulator 2, og det enda jeg aldri i verden kunne tenke meg å kjøre lastebil selv. Det ser bare så gøy og avslappende ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hehe, ja, faktisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Nicket ditt ga plutselig mening. 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 En god venn av meg fra et par år tilbake spilte Euro Truck Simulator, samt Flight Simulator og andre kule greier. Det virker absolutt avslappende, om ikke annet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 enda jeg aldri i verden kunne tenke meg å kjøre lastebil selv. Why? Det er kulere IRL enn i spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå