Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyhetssaker bør jo helst være noen minutter lange for å være så dekkende som mulig. Er i utgangspunktet uansett i mot videoer på nettaviser, får ikke sett dem med mobilen. Eller, gidder ikke betale for det.

Vel, våre videoer ligger på YouTube, så du burde ikke ha noen problemer med det. Eller kan du ikke se YouTube på mobilen?

Lenke til kommentar

Er ikke alle som går rundt med uendelig datapakke kanskje. Jeg unngår å se film/laste ned store ting på mobilen grunnet det i alle fall.

Godt poeng. Jeg er stort sett alltid i nærheten av et sted med wifi, og har 1 gb i måneden eller noe som jeg aldri bruker mer enn 1% av (Telenors Komplett L), så jeg tenker aldri over det der.

Lenke til kommentar

Godt poeng. Jeg er stort sett alltid i nærheten av et sted med wifi, og har 1 gb i måneden eller noe som jeg aldri bruker mer enn 1% av (Telenors Komplett L), så jeg tenker aldri over det der.

 

Er sånn det er. Har 500 Mb i måneden, de går med på nettaviser, Twitter, Facebook og linker fra disse.

 

Y0g2Bzw.jpg

Endret av AltF4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

EVE er farlig avhengighetsskapende. Du er stuck inntil du plutselig får en relevasjon av at det du egentlig sitter og gjør er å være gruvearbeider med matte-phd. Jeg stoppet etter to måneder, var dratt alt for langt inn allerede.

 

Men, hvis du er seriøs med EVE vil jeg sterkt anbefale deg å joine en corp som hjelper noobs og "trener" dem i forskjellige ting. Og som er basert i nullsec. PvP er det morsomste av alt

Endret av Error
Lenke til kommentar

EVE er farlig avhengighetsskapende. Du er stuck inntil du plutselig får en relevasjon av at det du egentlig sitter og gjør er å være gruvearbeider med matte-phd. Jeg stoppet etter to måneder, var dratt alt for langt inn allerede.

 

Usikker på om jeg forstår. Impliserer du at det kreves matte på doktorgradsnivå for å drive med gruvearbeid i EVE? Skjønner i så fall at det er en overdrivelse, men jeg var ikke klar over at spillet krever avanserte matematiske kunnskaper for å drive med relativt grunnleggende oppgaver (å utvinne mineraler). Om det var det du mente, da.

 

 

Edit: Dette skjer om du klikker på den nyeste reklamen til Gamer.no: http://en.maplestory...F20130112_22636

 

Kan vel like godt kansellere EVE-abonnementet nå. Jeg har funnet mitt MMO.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...