AltF4 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Ser godt ut Eplers. Du får invitere oss oppover en helg. Fyrte grisen, ingen fortalte meg at stølheta er verre andre dagen. Ikke støl på akkurat de samme stedene, men har himla vondt der jeg har vondt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Ser godt ut Eplers. Du får invitere oss oppover en helg. THIS! (Ikke på grunn av kaffen, men fordi det var så hyggelig sist gang og det hadde vært kult å få det til igjen) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Fyrte grisen, ingen fortalte meg at stølheta er verre andre dagen. Ikke støl på akkurat de samme stedene, men har himla vondt der jeg har vondt. Når jeg først blir stiv og støl, bruker det å vare i 4-5 dager, med toppen på dag nr. 2. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Tim er ikke egentlig så ille in person, men det er ikke kafeene Zealuu snakker om, for å si det sånn. Snakket med ham i fem minutter for to uker siden. Tror ikke jeg noen sinne har møtt en så oppblåst, arrogant og frekk person. Kan være at han hadde en dårlig dag, men men.. Uansett, han er dyktig, og det er vel det viktigste Endret 12. februar 2013 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Bill Gates Q&A: http://www.reddit.co..._melinda_gates/ "It looks like you're answering an AMA? Would you like help?" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Snakket med ham i fem minutter for to uker siden. Tror ikke jeg noen sinne har møtt en så oppblåst, arrogant og frekk person. Kan være at han hadde en dårlig dag, men men.. Uansett, han er dyktig, og det er vel det viktigste Nei, hvis du ikke er en del av kaffeverdenen så er han en oppblåst, arrogant pikk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Det var da fælt Stakkars Tim. Skulle ønske jeg likte kaffe, noen kaffeprodukter ser så himla delikate ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Det var da fælt Stakkars Tim. Skulle ønske jeg likte kaffe, noen kaffeprodukter ser så himla delikate ut. Ja, jeg er helt enig. Men jeg drikker stort sett svart kaffe selv. Eller espresso. Så utseendet pleier ikke å sway me over. Lagde en mocca med blomst en dag det gikk litt tregt på jobb, og kunden ble omtrent fra seg. Den smaker jo det samme, selv om det er sjokoladeblomst i skummet. (En sånn en: ) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 En latte (det eneste jeg drikker) hadde vært godt nå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Feminister--kvinner-som-hater-menn-7117916.html Mine fordommer lever videre, noe styrket. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kjenner jeg får en mild hodepine av folk som dedikerer så mye tid til å kjempe en foreldet sak. Dette, derimot, fant jeg riktig så fascinerende. Nok til å legge fra meg AC3 i en liten stund i går kveld. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 "Trykket" nettopp CTRL+F mentalt for å prøve å finne økonomiboken min, og det tok meg kanskje to sekunder med totalt forvirring før jeg skjønte at jeg er en idiot. Good job, brain Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg synes det er utmerket når jenter er klare og tydelige på at de er feminister. Det ville jo vært utrolig kjipt å finne ut av noe sånt etter man er gått inn i et forhold. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Så folkens, hvor langt er for langt når det kommer til videoer i nyhetsreportasjer for nettaviser for dere? Redaktøren min vil ikke ha mer enn 1,5 min maks, mens jeg ikke klarer å lage en interessant video på under 2 min 50 sek, og synes selv det er for lite og argumenterer stadig vekk for å få lage 5 minutter lange snutter. Det hjelper ikke å vise ham at alle de videoene jeg har laget det siste året som har vært på 5 minutter eller mer er de som har blitt sett flest ganger, og de på under 2 minutter er de som er sett minst. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Når de er såpass korte gidder jeg ikke å se på dem. De er for korte til å inneholde nok til å gjøre meg interessert. Se på YouTube. Det er ikke 1-minutt klipp som er mest populære. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Nyhetssaker bør jo helst være noen minutter lange for å være så dekkende som mulig. Er i utgangspunktet uansett i mot videoer på nettaviser, får ikke sett dem med mobilen. Eller, gidder ikke betale for det. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Oh gawd.. Har ikke ledd så mye på lenge! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Føler på en måte at jeg nesten ikke burde fortelle at jeg er feminist, for så å invitere dere på besøk, siden dere tydeligvis tror at det betyr at jeg vil kjemisk kastrere dere gjennom maten, men jeg vil gjerne ha et nytt forumtreff en helg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Når jeg tenker meg om har jeg ikke fått noen barn siden sist jeg spiste/drakk noe hos/med Eplefe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå