Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tim er ikke egentlig så ille in person, men det er ikke kafeene Zealuu snakker om, for å si det sånn.

 

Snakket med ham i fem minutter for to uker siden. Tror ikke jeg noen sinne har møtt en så oppblåst, arrogant og frekk person. Kan være at han hadde en dårlig dag, men men..

 

Uansett, han er dyktig, og det er vel det viktigste

Endret av Error
Lenke til kommentar

 

 

Snakket med ham i fem minutter for to uker siden. Tror ikke jeg noen sinne har møtt en så oppblåst, arrogant og frekk person. Kan være at han hadde en dårlig dag, men men..

 

Uansett, han er dyktig, og det er vel det viktigste

Nei, hvis du ikke er en del av kaffeverdenen så er han en oppblåst, arrogant pikk.
Lenke til kommentar

Det var da fælt :( Stakkars Tim.

 

Skulle ønske jeg likte kaffe, noen kaffeprodukter ser så himla delikate ut.

Ja, jeg er helt enig. Men jeg drikker stort sett svart kaffe selv. Eller espresso. Så utseendet pleier ikke å sway me over. Lagde en mocca med blomst en dag det gikk litt tregt på jobb, og kunden ble omtrent fra seg. Den smaker jo det samme, selv om det er sjokoladeblomst i skummet.

(En sånn en:

16-flower-latte-art.jpg)

Lenke til kommentar

Så folkens, hvor langt er for langt når det kommer til videoer i nyhetsreportasjer for nettaviser for dere?

Redaktøren min vil ikke ha mer enn 1,5 min maks, mens jeg ikke klarer å lage en interessant video på under 2 min 50 sek, og synes selv det er for lite og argumenterer stadig vekk for å få lage 5 minutter lange snutter.

Det hjelper ikke å vise ham at alle de videoene jeg har laget det siste året som har vært på 5 minutter eller mer er de som har blitt sett flest ganger, og de på under 2 minutter er de som er sett minst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...