Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Noen her som kunne gitt meg en Spotify invitasjon?

Send en melding til Mokko. Tror det var han som hadde en hel haug av dem.

Godt å høre. Den blir litt mektigere, får en kraftigere konsistens og smaker helt sikkert bedre! Vet ikke hvorfor, men nøttene fremhever de andre smakene veldig samtidig som de holder sin egen smak inntakt..

Lov og komme med en litt grov vits ang nøtter, farge og smak?

528 GET!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der har vi det. Er ikke så veldig på å bake enda, men det er morsomt når jeg først setter igang. Er mest på å lage middager. Jeg lager en lasagne som tar helt av! :D

Edit: @Lakus, i retrospektiv ser jeg den kunne vært formulert annerledes. Men jada; kom med det! (pun intended)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake fra trening. Kjørte et grusomt program i dag, vel isåfall for meg. Jogge raskt i tre minutt, spurte i to minutt, jogge raskt i tre minutt til, og til slutt spurte i to minutt. Det var sykt tungt. Hadde utrolig sting når jeg jogget hjem fra trening og, sånn at du nærmest kunne tro at en ribbeben stakk ut fra magen. :mellow:

Lenke til kommentar
Ekko.. Ekko..

Laland, er du lei RE5 enda?

Haha, skjer ikke. Elsker det spillet! Skal gå igjennom på det aller vanskeligste og få tak i alle collectibles og achievements. Spørs etter det om jeg ser noe i det, men det er vannvittig morsomt enn så lenge, om ikke annet! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...