Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woah! Hvordan i huleste har dere råd til 25 000 norske kroner for ett spill? Dyreste Collector's Edition ever! :ohmy::eek::omg:

 

Tenkte først og fremst å ta Doppelgänger-saken, som koster 1000 dollar (~5500 kroner). Jeg sverget for mange herrens år siden å sponse Tørnquist/Funcom med penger til et nytt Den Lengste Reisen dersom jeg skulle vinne i lotto. Nå har jeg ikke vunnet i lotto, men de har åpnet for å la meg sponse dem, så da vurderer jeg å finne en middelvei.

Lenke til kommentar

Tenkte først og fremst å ta Doppelgänger-saken, som koster 1000 dollar (~5500 kroner). Jeg sverget for mange herrens år siden å sponse Tørnquist/Funcom med penger til et nytt Den Lengste Reisen dersom jeg skulle vinne i lotto. Nå har jeg ikke vunnet i lotto, men de har åpnet for å la meg sponse dem, så da vurderer jeg å finne en middelvei.

Ser den, jeg har også ventet og håpet på neste Den Lengste Reisen, så jeg hadde også kastet, til og med 10 000$ på herr Tørnquist, hadde jeg bare hatt de pengene. :/

 

Edit: Fire jobber, woah. Du kunne ikke tenke deg å låne meg 50 000? :p

 

Vi kan rane en bank sammen? :D

Jeg er med! :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

2: Journalist i lokalavisa, samt koordinator (leder) for ungdomsredaksjonen der.

 

3: Leksehjelp for et lokalt omsorgssenter.

 

4: Fagansvarlig for data- og videospill på Store Norske Leksikon (http://snl.no/.taxonomy/2330)

 

 

Kun to av jobbene er ukentlige, men alle betaler ganske godt. Og viktigst: Jeg trives svært godt i alle!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jepp. ~435 kroner per 1000 tegn (inkludert mellomrom: http://snl.no/Betaling_til_fagansvarlige). Ekstremt godt betalt med tanke på hvor lang tid man bruker på å skrive 1000 tegn, men jeg har et tak på 10 000 kroner i året. Er allikevel en jobb jeg liker å drive med uavhengig av pengene jeg får for den, og jeg liker å tro at det tar seg greit ut på CV-en.

 

Endelig fått spilt? Anbefaler byer og riddere-ekspansjonen på det sterkeste.

 

Spilte en runde i går og to i dag. Tror vi holder oss til vanilla en stund til, men vi har sett flere utvidelsespakker som vi har tenkt til å kjøpe i framtiden.

 

Jeg har for øvrig vunnet alle rundene :D

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...