AltF4 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 http://www.rollingstone.com/music/videos/elton-john-recorded-with-queens-of-the-stone-age-for-new-lp-20130207?stop_mobi=yes Ikke sett videoen enda men har lest saken. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Trent Reznor og jo! Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Finnes det et godt norsk ord for "Juxtaposition"? Ordbok sier sidestilling, men er ikke helt sikker på om det kan brukes på samme måte. I tilfelle, kan noen komme med en eksempelsetning? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) "Å sette en motsetning"? http://www.youtube.com/watch?v=Z7fz0jpuLkM Endret 8. februar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg er alt for frista til å bruke opp mine 1500 kr og bare sende de til Tørnquist og co. Fuck, det er usunt, heldigvis holder det på til jeg får penger igjen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Woah! Hvordan i huleste har dere råd til 25 000 norske kroner for ett spill? Dyreste Collector's Edition ever! Tenkte først og fremst å ta Doppelgänger-saken, som koster 1000 dollar (~5500 kroner). Jeg sverget for mange herrens år siden å sponse Tørnquist/Funcom med penger til et nytt Den Lengste Reisen dersom jeg skulle vinne i lotto. Nå har jeg ikke vunnet i lotto, men de har åpnet for å la meg sponse dem, så da vurderer jeg å finne en middelvei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Vi kan rane en bank sammen? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) 5500 kroner for å dytte penger i et av uendelig mange komersielle produkter som finnes der ute. Du må være en rik mann, Shampoo Endret 9. februar 2013 av Error 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 En relativt rik mann som er veldig glad i Drømmefall. Med fire jobber blir det en del penger. 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Tenkte først og fremst å ta Doppelgänger-saken, som koster 1000 dollar (~5500 kroner). Jeg sverget for mange herrens år siden å sponse Tørnquist/Funcom med penger til et nytt Den Lengste Reisen dersom jeg skulle vinne i lotto. Nå har jeg ikke vunnet i lotto, men de har åpnet for å la meg sponse dem, så da vurderer jeg å finne en middelvei. Ser den, jeg har også ventet og håpet på neste Den Lengste Reisen, så jeg hadde også kastet, til og med 10 000$ på herr Tørnquist, hadde jeg bare hatt de pengene. :/ Edit: Fire jobber, woah. Du kunne ikke tenke deg å låne meg 50 000? Vi kan rane en bank sammen? Jeg er med! Endret 9. februar 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Settlers of Catan er AWESOME. Mage Knight virker enda bedre, men regelheftet tar årevis å komme gjennom. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Du har nevnt disse jobbene før. Hva er de? 1.Spilljournalist i VG 2, 3 og 4? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) 2: Journalist i lokalavisa, samt koordinator (leder) for ungdomsredaksjonen der. 3: Leksehjelp for et lokalt omsorgssenter. 4: Fagansvarlig for data- og videospill på Store Norske Leksikon (http://snl.no/.taxonomy/2330) Kun to av jobbene er ukentlige, men alle betaler ganske godt. Og viktigst: Jeg trives svært godt i alle! Endret 9. februar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Settlers of Catan er AWESOME. Mage Knight virker enda bedre, men regelheftet tar årevis å komme gjennom. Endelig fått spilt? Anbefaler byer og riddere-ekspansjonen på det sterkeste. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 4: Fagansvarlig for data- og videospill på Store Norske Leksikon (http://snl.no/.taxonomy/2330) Får du betalt for å skrive der? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Jepp. ~435 kroner per 1000 tegn (inkludert mellomrom: http://snl.no/Betaling_til_fagansvarlige). Ekstremt godt betalt med tanke på hvor lang tid man bruker på å skrive 1000 tegn, men jeg har et tak på 10 000 kroner i året. Er allikevel en jobb jeg liker å drive med uavhengig av pengene jeg får for den, og jeg liker å tro at det tar seg greit ut på CV-en. Endelig fått spilt? Anbefaler byer og riddere-ekspansjonen på det sterkeste. Spilte en runde i går og to i dag. Tror vi holder oss til vanilla en stund til, men vi har sett flere utvidelsespakker som vi har tenkt til å kjøpe i framtiden. Jeg har for øvrig vunnet alle rundene Endret 10. februar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Kjipt med det lave taket da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Takk og pris for at Margaret Berger med I Feed You My Love er sangen vi sender til Eurovision. Ble litt skeptisk til hvordan dette skulle gå når Sirkus Eliasen og den Bombo-sangen var blandt de fire finalistene. :/ For en gangs skyld er jeg faktisk enig i at den beste sangen vant. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Enig med deg RoR. Berger sin var klart den beste, men må si at det er den beste sangen jeg har hørt av Sirkus Eliassen, men passer ikke så bra inn i Eurovision. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Blir rart å se eksen til brodern representere Norge i Eurov.... Ikke pokker on jeg ser på slikt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå