Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Dagens dont unnagjort. Båret opp gave, sunget (eller voldtatt en måke, usikker på hva som kommer nærmest resultatet) bursdagssang, stått tålmodig og filmet bursdagsbarnet mens hun åpnet gaver og sørget for å få festet reaksjonene da hun leste kortet mitt på film. Nå skal jeg sove 3 timer til, og så får vi se hva som skjer. For håpentligvis kommer jeg meg til frisøren i det minste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder meg unna customroms enn så lenge. Frykten for å fucke opp telefonen, samt miste garanti hvis den en dag skulle streike, er for stor. Ser heller ikke helt vitsen med det.

 

Og her sitter jeg, noen dager senere, med rootet telefon, straks i gang med å installere Cyanogenmod.

 

I hereby retract my original statement.

Lenke til kommentar

Del gjerne erfaringer om hva du har skrevet! Vurderer det selv, men aldri gjort det før. Også vært på visning (for lenge siden) og opplevde mye av det samme.

 

Det handler bare om å selge seg selv som en rolig person som ikke kommer til å skape problemer, både lydmessig og økonomisk. Se på annonser som folk har lagt ut om seg selv, og ta noen notater. Og ikke minst; Legg ved et fint bilde.

 

Visninger er for suckers.

Lenke til kommentar

Visning er bare stressende, og ikke noe for personer som ikke har råd til at budene flyr over en halv million mer enn hva stedet egentlig koster.

 

For øvrig er det femten kuldegrader ute, og snørra speika i nesa mi da jeg så på gradestokken. Med 2 timer søvn innabords, var det ikke akkurat den beste morgenen å sove i dusjen på. :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...