Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke si at anime er spesielt billig eller enkelt å få tak i. Det kommer selvfølgelig an på hva du jakter på, men med en gang du går for litt eldre saker som ikke er blant de mest populære, blir det straks vanskeligere og dyrere.

Når det kommer til det jeg prøver å skaffe meg alt av, Dragon Ball Kai, er det ikke spesielt vanskelig å finne det, det er bare vanskelig å finne det til en penge som ikke koster skjorta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, pris blir jo alltid relativt i forhold til inntekt, men film og spesielt anime er mye billigere nå enn på 90-tallet, da man ofte måtte ut med over 200 kroner for en enkelt videokassett fordi den var importert. Nå kan man kjøpe en hel serie for noen hundrelapper. Dragonball-boksene som du nevner koster hva? 300-400 kroner pr stk? Da jeg kjøpte VHS-boksene av DBZ kostet de 1200-1300 pr sesong, i tillegg til at man måtte bruke en halv bokhylle for å få plass til serien.

 

Har man en gjennomsnittlig norsk inntekt vil jeg påstå at anime er en nokså billig hobby.

Lenke til kommentar

Arbeidsutprøving fra NAV i åpen bedrift, går på AAP. Snart vært her ett år nå, så jeg håper det leder til fast ansettelse og at de finner noe jeg kan gjøre 5 dager i uka i stedet for 3. Ikke for det, det jeg hovedsaklig gjør, er å skrive om været og musikk, og selv om det teknisk sett kan skrives i løpet av en time, bruker jeg flere for å ha noe å gjøre om det ikke er noe annet jeg tilfeldigvis kan få vært med på (det er ikke så mye av det på vinterstid).

Lenke til kommentar

Burde ikke trolls ha sitt eget forum?

Tja, jeg har ikke funnet et forum for de som faktisk tror de er troll, så det finnes vel ikke. Selv på et slikt forum ville det vel vært troll som trollet de trollene som er der, som faktisk er helt seriøse om at de er troll. Er det noen som burde ha sitt eget forum så er det jo troll.

:wee:

 

Tatt backup av vår gamle stasjonære pc i kveld. Den skal pensjoneres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjemme fra jobb i dag, benyttet dagen til å komme et godt stykke uti FF IX. Veldig bra spill, morsomt å se gamle måter å gjøre ting på, sjangerkonvensjoner og slikt. Spillet er bedre enn jeg husker det som, og har utrolig gode mellomsekvenser.

 

Vurderer nesten å ri skikkelig på eldre-bølgen, se hvilke andre eldre spill det går an å få kjøpt via PSN store. Har en drøm om Kingdom Hearts 1 og 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...