Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd ut Netlix, men var ikke fornøyd med filmutvalget. Prøvde derfor nå gratis 2 mnd. hos Viaplay. Men enormt skuffet :cry: Jeg viser gjennom PS3 og her må du i tillegg betale for abo. av PS3 pluss, så det blir ikke gratis i to mnd. Egentlig forbanna. :wallbash:

For hva man får for 79kr måneden er jeg ganske så fornøyd. De har en god samling med kritikerroste filmer imo. Så er jeg kanskje litt partisk siden jeg fikk 500kr i gavekort for en brukerundersøkelse jeg slapp å ta. Viaplay virker ganske kjipt.
Lenke til kommentar

Er mye anime der også, og 4 sesonger av Breaking Bad, men samtidig har de ikke f.eks Jericho som jeg ser på norske Netflix.

 

Har dog hørt at animen er dubbet til engelsk, uten muligheter til å ha det på japansk med engelske undertekster. Meganedtur, da anime ellers er vanvittig dyrt med mindre det gjelder en større serie som har fått en amerikansk utgivelse (som igjen har feil region, er over tollgrensa, etc.). Siden jeg ikke piratkopierer eller streamer ulovlig tror jeg at jeg må være verdens største animefan som nesten ikke har sett noe anime.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Hm? De fleste filmer og serier kan man da fint kjøpe via europeiske eller amerikanske nettbutikker, hvis de ikke finnes på de norske. Med mindre det er snakk om lange serier skulle ikke mye av det ligge over tollgrensa. Ellers gir jo nedlasting gratis tilgang på absolutt alt, selv serier som ikke er offisielt oversatt.

 

Anime detter kanskje ikke rett ned i stua på samme måte som HBO-serier, men tilgangen er blitt revolusjonert de siste 10-15 årene. Jeg husker fortsatt den tiden da jeg begynte å interesse meg for anime i begynnelsen av tenårene, kunne verken importere eller laste ned og måtte ta til takke med hva det nå var Outland og Spider Man hadde bestemt seg for å ta inn i den lille hylla si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...