Rider of Reason Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) You work too hard dude! House of Cards ja, var den bra, dere som har sett den? Endret 3. februar 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Sett bare en episode, men jeg digger det! I følge gutta her inne som skriver for serienytt.no er visst hele serien like god, så den daler ikke i kvalitet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 House of Cards ja, var den bra, dere som har sett den? Ja. Ja. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Politisk drama. Spacey sin karakterer blir i starten buttfucked og etterlatt av den nyvalgte presidenten(ikke bokstavelig) og planlegger hevn. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Har prøvd ut Netlix, men var ikke fornøyd med filmutvalget. Prøvde derfor nå gratis 2 mnd. hos Viaplay. Men enormt skuffet Jeg viser gjennom PS3 og her må du i tillegg betale for abo. av PS3 pluss, så det blir ikke gratis i to mnd. Egentlig forbanna. For hva man får for 79kr måneden er jeg ganske så fornøyd. De har en god samling med kritikerroste filmer imo. Så er jeg kanskje litt partisk siden jeg fikk 500kr i gavekort for en brukerundersøkelse jeg slapp å ta. Viaplay virker ganske kjipt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Viaplay er elendig. Netflix er best, bare så utrolig kjipt med norske lisensregler som ødelegger for utvalget. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Har ikke du Playstation Rider? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Bla litt ned der så får du ordnet deg det amerikanske utvalget, funker som bare pokker. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Awesome! En komplett deilig virtual spank session som nok skal Snurre på Leifen din er på vei. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg gleder meg allerede Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Er mye anime der også, og 4 sesonger av Breaking Bad, men samtidig har de ikke f.eks Jericho som jeg ser på norske Netflix. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Wow, tøft! De har ikke Fringe heller av en eller annen grunn, og virker som de har en hel del mer dritt (Uwe Boll wohooo), men sykt kult likevel Endret 3. februar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ja Fringe også savnet jeg, og The 4400, men med litt tålmodighet så får man bare switche eller eventuelt se ferdig en hel serie før du bytter. De har dog nyere titler, og mye bra (Super 8, mye gode gamle filmer som f.eks Zulu). 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Er mye anime der også, og 4 sesonger av Breaking Bad, men samtidig har de ikke f.eks Jericho som jeg ser på norske Netflix. Har dog hørt at animen er dubbet til engelsk, uten muligheter til å ha det på japansk med engelske undertekster. Meganedtur, da anime ellers er vanvittig dyrt med mindre det gjelder en større serie som har fått en amerikansk utgivelse (som igjen har feil region, er over tollgrensa, etc.). Siden jeg ikke piratkopierer eller streamer ulovlig tror jeg at jeg må være verdens største animefan som nesten ikke har sett noe anime. Endret 3. februar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det var da no dritt.. Vanskelig å få tak i rimelig anime ja, men er nok relativt enklere og billigere enn i gode gamle dager. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Anime er du nesten tvunget til å laste ned, hvis du vil se det utenfor Japan og USA. Den beste plassen jeg vet om for å få tak i anime på "lovlig" vis er fra Platekompaniet. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hm? De fleste filmer og serier kan man da fint kjøpe via europeiske eller amerikanske nettbutikker, hvis de ikke finnes på de norske. Med mindre det er snakk om lange serier skulle ikke mye av det ligge over tollgrensa. Ellers gir jo nedlasting gratis tilgang på absolutt alt, selv serier som ikke er offisielt oversatt. Anime detter kanskje ikke rett ned i stua på samme måte som HBO-serier, men tilgangen er blitt revolusjonert de siste 10-15 årene. Jeg husker fortsatt den tiden da jeg begynte å interesse meg for anime i begynnelsen av tenårene, kunne verken importere eller laste ned og måtte ta til takke med hva det nå var Outland og Spider Man hadde bestemt seg for å ta inn i den lille hylla si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå