Cloudemyx Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Heftig! Ved første øyekast trodde jeg det var en lampe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Her har du den in action. Overraskende lang! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det ble en bra tur ser jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Yup. Kjøpte også Maus, V for Vendetta og Ender's Game. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Oi, den var jo stor. Den skal stå på nattbordet, eller? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Foreløpig blir den stående i esken. Når jeg får mer plass skal den få æresplassen i stua. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fått deg leilighet? Eller planlegges det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det planlegges. Pratet med pappa som jobber i bank og som pratet med folk som har peiling. Kan bare glemme å ta opp lån, så da blir det leie. Ikke det jeg har lyst til, men sånn blir det bare så lenge jeg er singel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Norge er ikke et land for single desverre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Man skal gjerne ha mye oppspart for å få lån idag, noe jeg ikke har. Så det forblir leie en god stund framover. Og nå skal huset vi leier i gjøres om til enebolig, så vi må nok en gang ut på leting. Curses. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Norge er ikke et land for single desverre. Enda mindre for single barnehageassistenter. Man skal gjerne ha mye oppspart for å få lån idag, noe jeg ikke har. Så det forblir leie en god stund framover. Og nå skal huset vi leier i gjøres om til enebolig, så vi må nok en gang ut på leting. Curses. Har en hel del penger på bok, men langt i fra nok. Problemer er at jeg ikke kan få mer enn ca en million i lån, og man får ingenting til den summen. Ah, nedtur. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Man får hus til under millionen jo, men da må du ut på bygda. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nettopp. Og jeg har ikke lyst til å bo enda mer grisgrendt enn jeg allerede gjør. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Lurer på når i all verden jeg skal kjøpe meg hus. Ser ikke for meg det før jeg er over 30, så er litt kjipt at det ikke er bedre husleiemarked i Norge. Endret 2. februar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg har bodd i hus hele mitt liv, ser ikke for meg å bo i hus noe mer når jeg flytter. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) bo i hus = å eie? Endret 2. februar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Jeg er en kverrulant, my life is complete! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1487892&st=60 Men alt er lov så lenge man snakker om fotball, thumbs up! Endret 2. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vel han la seg jo flat, sort of. Så du vant diskusjonen ganske fort :-) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er jo ikke ute etter å vinne, mer det at jeg ønsker at folk tenker seg om før de skriver. Når folk ikke har noe i mot homofile men fortsatt bruker det som skjellsord så er det jo et sosialt problem, fordi folk ikke reagerer på at folk faktisk sier slikt. Da får heller jeg være den overreagerende hårsåre "sosialisten" som er det jeg pleier å bli kalt. Ja også kverrulant da. Har jo ingenting i mot vedkommede, men bare reagerer.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Ja, jeg mener at folk sikkert tok det til ettertanke. Eldre kamerater fra videregående brukte liknende skjellsord selv når jeg hang med dem (er åpent homo). Jeg valgte å ikke kommentere på det selv om det var litt sært. Er likevel egentlig også for å være kritisk til det som kan føre til negative holdninger mot whatever. Endret 2. februar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå