Crazy Joe Davola Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Rundet Lollipop Chainsaw tidligere i dag. Artig nok det. Satt og flirte flere ganger over hvor dumt og overdrevet alt var Fikk lyst på Antichamber på Steam. Ser lekkert, og ikke minst spesielt ut. Vet ikke om det er vits i å kjøpe det nå da. Får ikke tid til å spille det uansett. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=CseO1XRYs9I Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 http://www.sartoriap...it/eng/home.htm :3 Har jo ikke nettbutikk så vidt jeg ser. Men veldig flotte klær. Sikle. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Gah. Har fucka opp mobilen skikkelig. Tenkte jeg skulle prøve på custom rom.. Akkurat nå er det ikke Android på mobilen og ROMene jeg prøver å installere bare failer -.-* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Prøvd wipe diverse cache? Installerer du gjennom recovery? Da jeg installerte cyanogenmod så måtte jeg velge nesten alle "format x" der x er system/cache/dalvin cache etc (unntatt sd-kort etc naturligvis) for at det ikke skulle reboote etter installering. Endret 1. februar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har jo ikke nettbutikk så vidt jeg ser. Men veldig flotte klær. Sikle. Nei, var det jeg oppdaget. Linket bildet før jeg leste noe, ser ut som de kun driver med skreddersydde klær. Men ja, fantastisk kule ting de solgte. Digger stoffene, fargevalg og cut. Får bli en tur til Italia når jeg er gammel, tykk og rik Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Crusader Kings 1 + 2 og ALLE DLC på 92% (!) tilbud, kun i dag, på amazon! Kommer på 10 usd. Du får steam keys. http://www.amazon.com/gp/product/B00B7UK2I2/ Det er en helt insane pris, vanligvis må du ut med ca. 120 dollar. Plukk opp asap hvis du ikke enda har spilt CK2 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Planen var egentlig å installere Cyanogenmod, men det ville aldri fungere på min One X. Og tenkte selvsagt ikke på å ta en backup før jeg prøvde meg.. Fikk heldigvis installert et annet rom. Tror det er fikset nå.. Endret 1. februar 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Crusader Kings 1 + 2 og ALLE DLC på 92% (!) tilbud, kun i dag, på amazon! Kommer på 10 usd. Du får steam keys. http://www.amazon.co...uct/B00B7UK2I2/ Det er en helt insane pris, vanligvis må du ut med ca. 120 dollar. Plukk opp asap hvis du ikke enda har spilt CK2 Game Downloads are only available to US customers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Holder meg unna customroms enn så lenge. Frykten for å fucke opp telefonen, samt miste garanti hvis den en dag skulle streike, er for stor. Ser heller ikke helt vitsen med det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg er full og lykkelig. Håper sistnevnte varer evig og førstnevnte går over før jobb i morgen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det pleier som regel å snu. Vurderer en Oslo-tur i dag. Har fått noen boktips av Odesseiron og er noe annet jeg vil ha på Outland også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Egentlig fremdeles ganske lykkelig, selv om jeg må på jobb om to timer og egentlig har mer lyst til å sitte foran xboxen i dag. Ikke at jeg ikke vil på jobb, jeg bare har mer lyst til å spille. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Pff. Spill noe på mobilen på jobben! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Egentlig fremdeles ganske lykkelig, selv om jeg må på jobb om to timer og egentlig har mer lyst til å sitte foran xboxen i dag. Ikke at jeg ikke vil på jobb, jeg bare har mer lyst til å spille. Samme her. Utrolig morsomt å spille et Final Fantasy-spill igjen, særlig ett jeg ikke husker så veldig mye fra. Nå har jeg overrasket meg selv med en dusj, så får vel bare gjennomføre spontanturen til Oslo. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Rito-folket har skjønt det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Den ser stor ut. Gjør den noe, eller er den bare til pynt? Har flere figurer jeg skulle hatt fremme, men har ikke plass. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har ikke tatt den ut av esken enda, men er ganske lang. Lager lyd og lys. Kan sette på detaljer så den blir lik Atlas og P-body sine devices også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå