Rider of Reason Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg bemerker at den ordboka er anerkjent av Språkrådet Hysj på deg. Da tar selvfølgelig Språkrådet feil, for det er fullstendig umulig for meg å ta feil. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Shit, det hadde jeg glemt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Bare en B i filosofi, litt skuffende, men greit nok. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Så stille det var her i dag da. På vei til meg nå. YAY! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hahaha epic. Har faktisk vurdert Ni No Kuni selv! Ser megasjarmerende ut, og har lyst til å spille et slikt rollespill igjen. Evigheter siden sist. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kom uventet på meg hvor mye jeg har lyst på det spillet. Ser jo helt fantastisk ut. Synd jeg ikke har konsoll. Heldigvis har jeg Windwaker på emulator, noe jeg gleder meg fryktelig mye til å starte på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Vurderer også å se om jeg ikke kan finne Fainal Fantasy IX et sted også. Leste en Kotaku-artikkel med rangering av alle FF-spillene, og der sto det at hovedpersonen er en klone som vet han skal dø. Kan absolutt ikke huske at det var et tema når jeg spilte for for mange mange år siden! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Argh. Musikken skipper når jeg prøver å spille Wind Waker. Must.. find.. solution.. now.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ah, det er så jævlig nedtur! Fått dilla på denne kontoen etter at Atsjonas la ut denne videoen på Facebook i går. Fantastisk fyr, helt avslappa og beklager seg/prater med folk når han blir busta/avslører seg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 *Stort bilde og noe gikk feil i quotinga, mislykket forsøk på å sette det i en spoiler...* Fikk hentemelding i dag om den, selvfølgelig rett etter at jeg hadde kommet hjem fra dagens utflukt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hah, snakk om flaks! PSN har salg på FF-titler ut januar Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Heldigvis var det bare introen som hadde choppy musikk. Resten flyter som vann. Fy fabian for et vakkert spill. Nostalgia-overload. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fra Aftenposten just nu Wat Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fa Så stille det var her i dag da. På vei til meg nå. YAY! Ligger og venter på meg på postkontoret. Gleder meg til å starte på det i morgen. Fant også et spill som pirret nysjerrigheten. Et mørkt og dystert piratspill. http://www.youtube.com/watch?v=ZFkH5_Che1M Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Får ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe denne eller ikke. Jeg elsker slike crests, men jeg synes denne blir blitt bleik. Udetaljert kanskje. Ikke liker jeg helt detaljene på hunden heller. Then again, 10 dollar. Endret 31. januar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Dropp graphic tee, og bruk heller pengene dine på denne latterlig heftige blazeren: Nesten så jeg ønsker jeg var mye eldre så jeg kunne gå sånn uten å se ut som en douchenizzle Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Har råd til begge. Butikk? Endret 31. januar 2013 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 http://www.sartoriapartenopea.it/eng/home.htm :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå