Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal sies at jeg antakeligvis tar skolen mer seriøst enn noen andre på, vel, hele skolen. Jeg gjør nok mer ut av det enn jeg må, men til gjengjeld gjenspeiles det i karakterene, og jeg liker å tro at det forbereder meg til universitetet i en viss grad (går i tredje klasse på VGS).

 

Men, nå smyger jeg til sengs. I natt skal jeg sove som konger.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

YAWN. 4700 ords religionsoppgave gjort i løpet av åtte-ni timer jobbing denne ettermiddagen+kvelden alene, og jeg er ikke en gang ferdig.

 

bro, do u even write?

 

Religion = Skriv hva som helst, få 6

Filosofi på IB = Skriv awesome, få middels karakter

 

Jeg kan også trykke ut 5000 ord med bæsj hvis jeg vil

Lenke til kommentar

(Tok en dusj, så har ikke lagt meg enda)

 

Sant nok, religion er det lett å få sekser i. Men så har jeg også fått en ren sekser i hver eneste prøve, framføring og innlevering jeg har hatt i filosofi de siste 18 månedene. Og vært eneste elev (såvidt jeg vet, riktignok) som har fått den karakteren i standpunkt.

 

Og jeg skriver kun briljant, uansett fag. Eller jobb. Jeg har fire jobber. Tre skrivejobber.

 

Men nok selvskryt, jeg blir kvalm av meg selv. Goood naaatt!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd No More Heroes, men min personlige favoritt er Shadows of the Damned. Fantastisk på så mange måter, men det som virkelig treffer meg er hvor ekstremt grovt det er. Kompromissløst i form og uttrykk, noe jeg liker svært godt - når det treffer meg. At folk misliker det skjønner jeg veldig godt, men det står respekt av alle som bestemmer seg for å lage et spill som skal være akkurat på den måten de vil.

 

Killer7 er helt klart det som stikker seg mest ut, men tror historien stikker en del kjepper i hjulene (ikke så rart), og gameplayet krever jo også litt tilvenning.

 

SotD hadde veldig godt stemmeskuespill, og det var kos hver gang jeg kom til en bok som de leste høyt. Er kanskje også det spillet som har mest responsivt og actionfylt gameplay. Det var likevel litt skuffende for min del, forventet kanskje at historien skulle ha flere tvister, og noe av dialogen var litt kjip. Spilte gjennom det på høyeste vanskelighetsgrad og, så at spillet var litt glitchy av og til ble litt frustrerende da.

 

Lest at mange ikke likte gameplayet til K7. Synes selv egentlig at kontrollen var veldig smart og original, og gjør spillet lang mer interessant og gøy enn typiske "on-rails"-skytere (som Dead Space Extraction). Liker også lett gåteløsing i spill så. Det største minuset er vel at det er ladetider nesten hele tiden i spillet.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Akademisk og/eller faglig skriving er aldri brilliant(!), det er gørrkjedelig. Skjønnlitteratur FTW! :wee:

 

UiO er uenig med deg: http://www.nob-ordbo...&ordbok=nynorsk

 

Liker for øvrig å skrive faglig. Det er selvsagt gøy å drodle med skjønnlitteratur, men jeg er så dårlig på det. Det er fint å skrive saklig om noe man er opptatt av eller ønsker å formidle, synes jeg :)

 

Japan må være det eneste landet i verden hvor en kannibal kan bli kjendis og få holde foredrag og skrive artikler i aviser: http://en.wikipedia....ki/Issei_Sagawa

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Tatt chapter 2 nå og må si spillet vokser på meg. Spesielt lydsporet og bosskampene er awesome. Fikk en achivement for å prøve å se opp i skjørtet på Juliet også :p

Lydsporet er fucking brilliant. Bosskampene er også veldig gode, og de er forfriskende annerledes fra mye annet i spillet. Dammit, hvordan klarte du det? Aldri fått den, men gudene veit jeg har prøvd :p

 

SotD hadde veldig godt stemmeskuespill, og det var kos å hver gang jeg kom til en bok som de leste høyt. Er kanskje også det spillet som har mest responsivt og actionfylt gameplay. Det var likevel litt skuffende for min del, forventet kanskje at historien skulle ha flere tvister, og noe av dialogen var litt kjip. Spilte gjennom det på høyeste vanskelighetsgrad og, så at spillet var litt glitchy av og til, ble litt frustrerende da.

 

Lest at mange ikke likte gameplayet til K7. Synes selv egentlig at kontrollen var veldig smart og original, og gjør spillet lang mer interessant og gøy enn typiske "on-rails"-skytere (som Dead Space Extraction). Liker også lett gåteløsing i spill så. Det største minuset er vel at det er ladetider nesten hele tiden i spillet.

 

Ja, stemmeskuespillet løfter virkelig kvaliteten. Gameplayet er jo fra mannen bak Resident Evil, så det er ikke så rart det sitter godt - er nesten på høyde med Dead Space-serien. Storyen kunne kanskje trengt det lille ekstra, samtidig var det noe herlig skrudd over hele situasjonen at det ikke gjorde så mye.

 

Likte selv veldig godt kontrollene i K7, det var med på å gi spillet en skikkelig egenart. Dessuten var det nesten litt scary til tider, særlig når du hørte den latteren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lydsporet er fucking brilliant. Bosskampene er også veldig gode, og de er forfriskende annerledes fra mye annet i spillet. Dammit, hvordan klarte du det? Aldri fått den, men gudene veit jeg har prøvd :p

 

Du må ta den på prologuen (tror jeg). Med en gang du får kontroll over Juliet, ikke beveg henne. Det eneste du trenger å gjøre er å dytte høyre stikke nedover og holde den der noen sekunder.

Lenke til kommentar

Hm. Tror det var noe av det første jeg prøvde, fordi jeg visste at hun kom til å reagere på det.

 

Noen som veit hvem i fylkeskommunen man skal prate med for utredelse av praksis? Kan ikke akkurat si jeg føler jeg ble noe klokere av hjemmesidene til Akershus Fylkeskommune.

 

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...