Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er ikke 24 inne på sin 8. sesong eller noe? Sesong 7. Har knapt sett de andre sesongene, men det har lite å si for denne annet enn de første to-tre episodene. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har laga brownies i dag jeg da:-) Og nå venter jeg på ertesuppe og pannekaker!! Føler meg som en 6 åring igjen jo!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) 24 er blitt så tynt nå IMO at jeg ikke helt orker å tenke på å se på det. De samme 24 timene med de samme plot-twistene, bare til forskjellige tidspunkt ^_^ Neh. Gief me forvirrende og herlige Lost og jeg er glad. Synge: Skjul On a warm summers evenin on a train bound for nowhere,I met up with the gambler; we were both too tired to sleep. So we took turns a starin out the window at the darkness til boredom overtook us, and he began to speak. He said, son, Ive made a life out of readin peoples faces, And knowin what their cards were by the way they held their eyes. So if you dont mind my sayin, I can see youre out of aces. For a taste of your whiskey Ill give you some advice. So I handed him my bottle and he drank down my last swallow. Then he bummed a cigarette and asked me for a light. And the night got deathly quiet, and his face lost all expression. Said, if youre gonna play the game, boy, ya gotta learn to play it right. You got to know when to hold em, know when to fold em, Know when to walk away and know when to run. You never count your money when youre sittin at the table. Therell be time enough for countin when the dealins done. Now evry gambler knows that the secret to survivin Is knowin what to throw away and knowing what to keep. cause evry hands a winner and evry hands a loser, And the best that you can hope for is to die in your sleep. So when hed finished speakin, he turned back towards the window, Crushed out his cigarette and faded off to sleep. And somewhere in the darkness the gambler, he broke even. But in his final words I found an ace that I could keep. You got to know when to hold em, know when to fold em, Know when to walk away and know when to run. You never count your money when youre sittin at the table. Therell be time enough for countin when the dealins done. You got to know when to hold em, know when to fold em, Know when to walk away and know when to run. You never count you r money when youre sittin at the table. Therell be time enough for countin when the dealins done. Endret 24. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg har vel sett alle 24-sesongene som har vært, og ser den syvende som holder på nå. Kven vel trygt si jeg synes serien er severdig. Skjønt, jeg er enig i at plot-et begynner å bli noget tynt. Men jeg likte 24: The Redemption-filmen da. Den var faktisk ganske god. Setter også et godt søkelys på hvilke elendigheter folk i afrikanske land utsettes for på grunn av borgerkriger etc. Av andre serier digger jeg også Heroes, Dexter, The IT Crowd, The Big Bang Theory, Lost med flere. Endret 24. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Lakus: denne du sikter til? http://open.spotify.com/track/5KqldkCunQ2rWxruMEtGh0 Har ingen erfaring med de andre sesongene av 24, men er de sterkere enn denne? Anbefales de? Finner jo box-sets med eldre serier for så godt som ingenting om dagen, hadde vært morsomt å se dem! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 I dag ble jeg den lykkelige eier av haikerens guide til galaksen Gleder meg til å begynne å lese den og! Ser du på the unit snorre? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fulgte litt med på The Unit i første sesong. Men etter det dabbet det av. Virket som en ok serie da. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har laga brownies i dag jeg da:-) Og nå venter jeg på ertesuppe og pannekaker!! Føler meg som en 6 åring igjen jo!! Kansje jeg skal også lage brownies. :hmm Håper bare det ikke går slik som sist Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Lakus: denne du sikter til? http://open.spotify.com/track/5KqldkCunQ2rWxruMEtGh0 Ingen over og ingen ved siden. Ingenting, og da mener jeg ingenting, kan hindre allsang på fest med den sangen der på Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Følger også med på 24 på TV2, begynner dog å bli litt lei, er jo samme greia hver sesong. Rart Bauer ikke begynner å lure når han for 7. gang løser en verdenskonflikt på nøyaktig 24 timer.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) http://open.spotify.com/track/2oSpQ7QtIKTNFfA08Cy0ku Står du fortsatt ved det? Edit: ment til Lakus! Endret 24. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Serien tar seg voldsomt opp i sesong 2 uten at den daler i det hele. Jeg elsker serien. Også virker det som om dem har større budsjett nå enn når dem starta fordi effekter og slikt er mye bedre en første sesongen. Absolutt verd en ny titt. Og om du liker britisk sort/sær humor så sjekk ut the green wing og! Fantastisk morro serie det og. Er bare 2 sesonger av den da med verd en titt. hehe brukte den oppskrifta som jeg posta sist nå og ser ut til at alt blir bra faktisk:-) Endret 24. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://open.spotify.com/track/2oSpQ7QtIKTNFfA08Cy0ku Står du fortsatt ved det? Fast som et fjell (evt Snorre om det ønskes) Opplever at flere har hørt Kenny Rogers sin "the Gambler" enn REM. De aller fleste har vel hørt begge deler, men The Gambler fester seg lettere til hjernen og leverer mye lettere allsang Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da går jeg på kjøkkenet og lager Nøtte Brownies (uten nøtter) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Yumyum + Dexter = Deilig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da går jeg på kjøkkenet og lager Nøtte Brownies (uten nøtter) Sjokoladekake med (knuste) hasselnøtter er vannvittig godt! Prøv det neste gang du baker. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg hadde faktisk hasselnøtter i min som jeg lagde nå:-) hehe pussig at du skulle nevne det! Jeg ofra noen av minde brødre for at kaken skulle bli god:-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Godt å høre. Den blir litt mektigere, får en kraftigere konsistens og smaker helt sikkert bedre! Vet ikke hvorfor, men nøttene fremhever de andre smakene veldig samtidig som de holder sin egen smak inntakt.. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen her som kunne gitt meg en Spotify invitasjon? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hmm om du vil ha en kraftigere kake er det bare å tilsette mer kakao i eller mer smør Bruker alltid smør i kaker og brød:-) man får en mye bedre smak da. Men sant som du sier med hasselnøtter. Den framhever sjokoladesmaken! Det er ordet du leter etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå