Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk vite at nabohybelen til en venninne er ledig fra og med sommeren, og jeg ble spurt om jeg kunne tenkt meg den. Koster 4000,- i måneden inkludert strøm, og det er eget kjøkken og bad, og ligger i tillegg rett ved siden av skolen. Den er lys og kjempefin. Så nå sitter jeg å drømmer meg vekk. Det hadde vært så herlig å komme seg vekk fra de slaskene jeg bor med. Er så altfor lei matrester, smuler, og skitne kjørler over alt, og ikke minst myglet mat i kjøleskapet. Jeg håper virkelig det blir noe av!!! :D Skyggesiden er at den er 1000,- kroner dyrere enn den jeg har no, og det er ingen vaskemaskin. :/

Lenke til kommentar

Sykt sært at fantastiske Fur Fighters (utgitt av døde Acclaim, laget av døde Bizarre Creations), har blitt portet til ipad. Har ikke lyst til å spille det spillet på en touch-skjerm riktignok, eller skaffe meg en ipad.

 

Edit: Etter å ha spilt de to NMH-spilla, SotD, og nå snart fullført Killer7 på gamecube... så synes jeg at k7 virker som det mest underholdende og interessante spillet av de. Skjønner ikke hvorfor det ble minst likt av kritikere :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

 

Edit: Etter å ha spilt de to NMH-spilla, SotD, og nå snart fullført Killer7 på gamecube... så synes jeg at k7 virker som det mest underholdende og interessante spillet av de. Skjønner ikke hvorfor det ble minst likt av kritikere :p

 

Har ikke prøvd No More Heroes, men min personlige favoritt er Shadows of the Damned. Fantastisk på så mange måter, men det som virkelig treffer meg er hvor ekstremt grovt det er. Kompromissløst i form og uttrykk, noe jeg liker svært godt - når det treffer meg. At folk misliker det skjønner jeg veldig godt, men det står respekt av alle som bestemmer seg for å lage et spill som skal være akkurat på den måten de vil.

 

Killer7 er helt klart det som stikker seg mest ut, men tror historien stikker en del kjepper i hjulene (ikke så rart), og gameplayet krever jo også litt tilvenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...