Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morgen skal på posten for å hente den nye mobilen min. Gleder meg! :D Er gått litt lei den gamle nokia klapsemobilen som måtte overta da den gamle htcèn druknet. Og så blir det er tur på bygden til kvelden... På søndag skal jeg være fyllasyk og skrive praksisoppgavene mine.

 

Hvilken telefon er det snakk om?

 

Kjenner at jeg har litt lyst på nye Sony Xperia V, kun fordi den tåler vann. Strange.

Lenke til kommentar

Som sagt noen poster tidligere er Sensation den beste telefonen jeg noen gang har hatt, og hvor lenge skal en smartmobil holde hos en tenåring? Min har holdt i 2 år om et par måneder.

 

Så nå som du har kjøpt lillebroren, burde du bli veldig fornøyd :)

 

Edit: Jeg ser at mine to innlegg sier to forskjellige ting, men altså, snakker om småbugs, treghet iblandt. Ikke noe spesielt ille. Elsker tlf. jeg har nå over alt :D

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Hehe. Må snart finne meg ny selv, batteriet begynner å bli ganske dårlig (tåler ikke mye bruk) og home-tasten fungerer ikke akkurat optimalt. Vurderer iPhone 5, ser liksom ingen grunn til å bytte og jeg kjenner jeg heller ikke gidder å kaste meg uti den evige krigen om å finne ut hva som er best.

 

SiR6Oun.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...