Error Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Jeg har, underlig nok, fått en ny bestevenn. Vi ble kjent for to uker siden, men uten å ha snakket så mye om det virker det som vi begge vet at dette er starten på et varig vennskap. Føler meg som en førstklassing igjen Endret 25. januar 2013 av Error 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 I morgen skal på posten for å hente den nye mobilen min. Gleder meg! Er gått litt lei den gamle nokia klapsemobilen som måtte overta da den gamle htcèn druknet. Og så blir det er tur på bygden til kvelden... På søndag skal jeg være fyllasyk og skrive praksisoppgavene mine. Hvilken telefon er det snakk om? Kjenner at jeg har litt lyst på nye Sony Xperia V, kun fordi den tåler vann. Strange. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Tenker å kjøpe S IV når den kommer ut (Galaxy 4), merker at Sensation´en begynner å svikte på noen områder.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hvilken telefon er det snakk om? Hadde egentlig tenkt å kjøpe HTC One X+, men på grunn av økonomien (og litt googling ) havnet valget på den litt rimeligere HTC one S. Håper jeg blir fornøyd:) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Ifølge anmeldelsen hos Amobil tror jeg du kan bli veldig fornøyd. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Som sagt noen poster tidligere er Sensation den beste telefonen jeg noen gang har hatt, og hvor lenge skal en smartmobil holde hos en tenåring? Min har holdt i 2 år om et par måneder. Så nå som du har kjøpt lillebroren, burde du bli veldig fornøyd Edit: Jeg ser at mine to innlegg sier to forskjellige ting, men altså, snakker om småbugs, treghet iblandt. Ikke noe spesielt ille. Elsker tlf. jeg har nå over alt Endret 26. januar 2013 av SLi Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Jeg hadde Incredible S(RIP)før, og var storfornøyd. har fått hentet mobilen nå, og den ser nydelig ut, men så kom dilemmaet, for det nye micro simkortet har enda ikke kommet. Så får komme tilbake med oppdatering! Endret 26. januar 2013 av Kiro Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Villery vet en del om det der! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg fikk i det minste brukt den, selv uten simkort. Hadde jeg ikke fått det, så hadde måneden jeg måtte vente blitt horribel. Verre ble det for dama og hennes nye iphone 5. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hehe. Må snart finne meg ny selv, batteriet begynner å bli ganske dårlig (tåler ikke mye bruk) og home-tasten fungerer ikke akkurat optimalt. Vurderer iPhone 5, ser liksom ingen grunn til å bytte og jeg kjenner jeg heller ikke gidder å kaste meg uti den evige krigen om å finne ut hva som er best. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Har hørt fra tre venner som har 5'ern at batteriet suger balle, så jeg ville revurdert det var jeg deg. Kom over til oss på Saltkråkan, aka. Android, og jeg lover deg ditt liv vil bli fantastisk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ja, kanskje det. Får se hva som kommer til høsten, skal klare å vente så lenge. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Haha. Men da har du tatt på deg jobben med å fortelle meg hvilken Android-telefon som er best. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Et godt spørsmål. Med tanke på at Galaxy S3 er min første og eneste Android-telefon så langt, så kan jeg bare anbefale den. Stor skjerm, upåklagelig maskinvare, godt batteri. Hvis du hadde tenkt å kjøpe iphone 5, så har du ihvertfall råd til S3. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Money is not an issue som vi rikfolk liker å si. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 In that case, Mr Storkar, så kan du jo alltids vurdere en Amosu Couture Samsung Galaxy S3 med 500 Swaroski-diamanter til en pris av omlag 19K. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det er jenter som har diamanter som bestevenn, ikke jeg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Telefonen blir en del av deg, ergo, du blir jentenes bestevenn, på godt og vondt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) FUCK. Du har rett. Urelatert: 2800 spillere i kamp i Eve Online: Endret 27. januar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå