ShampooMacTavish Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Den filmen.. Utrolig imponerende. Skulle kanskje ønske det var noe mer i det enn "Hey, let's make an awesome movie" (samfunnskritikk, budskap, et eller annet) men det får bli til neste flm. Den hadde jo en viss kritikk av rasisme og slaveri, selv om det ikke er det mest tankevekkende temaet å ta opp (for en som synes rasisme er latterlig og ikke ser noen grunn til å diskutere temaet i det hele tatt, vel og merke). Men det skal visst ha skapt en del debatt i USA, altså utenfor "amagawd, de sier N-ordet hundre ganger"-hysteriet. Ikke at det er så farlig for meg, Tarantino setter aldri tonen for dype, bevegende temaer i filmene sine uansett, så å prakke noe slikt på filmen kunne fort virket litt malplassert. Lydspor er for øvrig enda et flott ord! Jeg har til og med vendt meg til å bruke i stedet for soundtrack. Endret 23. januar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Lydspor er vel greit. Sier det selv. Snakker om det, så har jeg forelsket meg i denne låten. http://www.youtube.com/watch?v=9d8SzG4FPyM Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Nyeste albumet til Dropkick er meget lyttbart. Selv har jeg før klart å høre max to-tre sanger før jeg gikk lei, men klarte jaggu det nye albumet i en omgang. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Liker det veldig godt selv. Skjønner dog hva du mener, for vokalisten har en litt slitsom stemme som gjør at noen låter gjerne holder. Foretrekker Flogging Molly. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Dette er ikke kung, men konge! For dette bandet kommer fra Norge. http://www.youtube.com/watch?v=oNnWH7SAnpc Endret 24. januar 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hu hei, det kan med jævlig små sjanser skje at Darksiders havner i hendene på Platinum Games. Jeg får halv-slapp bare av tanken. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg håper virkelig at det er sant, slik at Darksiders overlever, men samtidig er jeg bekymret for at de vil gjøre det til en ren action-orgie, slik som de andre spillene deres. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 På tide å få litt liv her inne igjen. Så, hva skal DU i helga? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Se på fotball. Sove. Trene. Spise. Runke. Ikke noe spennende altså. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Sitte i denne stolen. Thats basically it. Prøve å gjøre ferdig hula mi i Minecraft kanskje. Sånn, nå som den mest interessant helgen allerede har blitt presentert kan tråden gå tilbake til å dø Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har nettopp tatt en lang dusj av typen hvor man tenker på alt i livet og på en eller annen måte klarer å finne de mest fantastiske argumenter og vakre ordspråk, og hvor eksistensialismens mening på magisk vis trumfer opp fra underbevissthetens dyp. Og så innser jeg plutselig at jeg egentlig bare er en 18 år gammel guttunge som har sittet sløst og varmtvann samtidig som jeg har gjennomført 2013s hittil største egositiske, selvopptatte, psykologiske hjernerunk. Hvorfor er jeg så ufyselig selvopptatt.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har nettopp tatt en lang dusj av typen hvor man tenker på alt i livet og på en eller annen måte klarer å finne de mest fantastiske argumenter og vakre ordspråk, og hvor eksistensialismens mening på magisk vis trumfer opp fra underbevissthetens dyp. Og så innser jeg plutselig at jeg egentlig bare er en 18 år gammel guttunge som har sittet sløst og varmtvann samtidig som jeg har gjennomført 2013s hittil største egositiske, selvopptatte, psykologiske hjernerunk. Hvorfor er jeg så ufyselig selvopptatt.. Takk for at du minnet meg på at jeg har lyst på en varm lang dusj. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ditto. Jeg tar meg en dusj ^^, Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 La oss alle ta en dusj. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har en date med dusjen imorra. En lang og varm dusj, da jeg vasker av meg tre dager med sykdom. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det er på https://www.facebook.com/kringsja.pub?fref=ts det skjer i kveld!!one Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hva i pokker er det for noe? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Billig pils i den lille studentghettoen jeg bor i. Det har vært stengt ganske lenge pga lol skjenkebevilling. Endret 25. januar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 På tide å få litt liv her inne igjen. Så, hva skal DU i helga? I morgen skal på posten for å hente den nye mobilen min. Gleder meg! Er gått litt lei den gamle nokia klapsemobilen som måtte overta da den gamle htcèn druknet. Og så blir det er tur på bygden til kvelden... På søndag skal jeg være fyllasyk og skrive praksisoppgavene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå