Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Den filmen.. Utrolig imponerende. Skulle kanskje ønske det var noe mer i det enn "Hey, let's make an awesome movie" (samfunnskritikk, budskap, et eller annet) men det får bli til neste flm.

 

Den hadde jo en viss kritikk av rasisme og slaveri, selv om det ikke er det mest tankevekkende temaet å ta opp (for en som synes rasisme er latterlig og ikke ser noen grunn til å diskutere temaet i det hele tatt, vel og merke). Men det skal visst ha skapt en del debatt i USA, altså utenfor "amagawd, de sier N-ordet hundre ganger"-hysteriet. Ikke at det er så farlig for meg, Tarantino setter aldri tonen for dype, bevegende temaer i filmene sine uansett, så å prakke noe slikt på filmen kunne fort virket litt malplassert.

 

Lydspor er for øvrig enda et flott ord! Jeg har til og med vendt meg til å bruke i stedet for soundtrack.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp tatt en lang dusj av typen hvor man tenker på alt i livet og på en eller annen måte klarer å finne de mest fantastiske argumenter og vakre ordspråk, og hvor eksistensialismens mening på magisk vis trumfer opp fra underbevissthetens dyp.

 

Og så innser jeg plutselig at jeg egentlig bare er en 18 år gammel guttunge som har sittet sløst og varmtvann samtidig som jeg har gjennomført 2013s hittil største egositiske, selvopptatte, psykologiske hjernerunk.

 

Hvorfor er jeg så ufyselig selvopptatt..

Lenke til kommentar

Har nettopp tatt en lang dusj av typen hvor man tenker på alt i livet og på en eller annen måte klarer å finne de mest fantastiske argumenter og vakre ordspråk, og hvor eksistensialismens mening på magisk vis trumfer opp fra underbevissthetens dyp.

 

Og så innser jeg plutselig at jeg egentlig bare er en 18 år gammel guttunge som har sittet sløst og varmtvann samtidig som jeg har gjennomført 2013s hittil største egositiske, selvopptatte, psykologiske hjernerunk.

 

Hvorfor er jeg så ufyselig selvopptatt..

 

Takk for at du minnet meg på at jeg har lyst på en varm lang dusj.

Lenke til kommentar

På tide å få litt liv her inne igjen.

Så, hva skal DU i helga?

I morgen skal på posten for å hente den nye mobilen min. Gleder meg! :D Er gått litt lei den gamle nokia klapsemobilen som måtte overta da den gamle htcèn druknet. Og så blir det er tur på bygden til kvelden... På søndag skal jeg være fyllasyk og skrive praksisoppgavene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...