Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin Elder Scrolls Online video, men nekter å tro at det kan bli bedre enn kjedelig..

 

Forøvrig trente jeg i dag og jeg så den kjekkeste karen jeg noen sinne har sett, no homo. Hvis du tar sånne mannlige modeller, dytter på photoshop og effekter så ville du nesten vært der. Litt misunnelig ble jeg

Lenke til kommentar

Ja, "lydsporet" (æsj, for et ord) i Django er helt fantastisk. En av de få filmene hvor musikken konstant trakk oppmerksomheten min. Elsker også hvor liberal Tarantino er i bruken av musikk. Kjører på med en låt som varer en stund, en person lukker en dør så det blir helt stille, og så plutselig på igjen med en ny, like fantastisk låt.

 

Den filmen.. Utrolig imponerende. Skulle kanskje ønske det var noe mer i det enn "Hey, let's make an awesome movie" (samfunnskritikk, budskap, et eller annet) men det får bli til neste flm.

Lenke til kommentar

Desverre er det ikke på Spotify. Det vil si, det er, men ikke med noen av låtene, kun lydklipp fra filmen og et par andre låter. Ingen av de låtene Tarantino bestilte til filmen - som forøvrig er hans første gang.

 

Selv digger jeg denne:

 

http://www.youtube.com/watch?v=7rHdyofwVlQ

 

Låta er kul, og den passa så jævlig bra inn i filmen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Sært. Hørte rykter om at et av bandene jeg virkelig digger skulle lage musikk til Django Unchained, men jeg finner ikke sangene på soundtracket eller oppført som sanger som var med i filmen. Nå har jeg ikke fått sett den selv enda, så har de av dere som har sett den plukka opp sangene "Pablo's Blues 2012 (Tarantino Mix)" eller "Tarantino's Tango" i filmen? Bandet er forøvrig Gare du Nord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...