ShampooMacTavish Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 La oss nå ikke presse mannen, om han er redd for problemer med sin frau så er det en helt ærlig sak. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Pff, pingler. Det er jo bare å møte han, sleike han opp etter kinnene, og så ta bilde av det og sende til dama. Da skjønner hun hvordan det er. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Ikke ment som noe press, bare poengterte et faktum. Hadde skjønt det mer om hun var redd for at dere var kriminelle voldtektsmenn som kom til å voldta vår stakkars villand. @Slimda, du mener vel rumpekinnene? Endret 22. januar 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tenkte på ansiktet, faktisk. Er da ikke så lett å kjenne igjen en rumpe, er det? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hun er på ingen måte en sjalu jente, og hun vet hun kan stole på meg. Hun vet også at jeg har nettvenner her inne for den saks skyld. Men en spontan-tur til Oslo helt uten videre er en stor undertaking for en her oppe i nord. Så det er vel mer meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hehe. For all del, jeg klandrer ingen. Men om ikke du kommer ned snart er jeg nødt til å komme opp. Og jeg tar gjerne med meg selskap. Endret 22. januar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Klør etter et nytt forumtreff selv. Det burde skje snart. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Samme her. Eller, et SO1, treff egentlig. Føler ikke at jeg har så veldig mye mer med forumet som en helhet å gjøre lenger. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Joda, som jeg nevnte sist gang vi pratet om det. Men forumtreff er et ord vi har brukt de siste årene, så det sitter ganske langt inne. Kan ikke begynne å si "trådtreff". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Men å kverne fiender, det syns du er greit? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg sa aldri at det var en frase jeg kom til å bruke, jeg sa at det hørtes fett (og riktig) ut. Det var i alle fall det jeg mente, og det mener jeg fortsatt - selv om jeg tviler på at jeg kan tvinge meg selv til å begynne å si det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Fin Elder Scrolls Online video, men nekter å tro at det kan bli bedre enn kjedelig.. Forøvrig trente jeg i dag og jeg så den kjekkeste karen jeg noen sinne har sett, no homo. Hvis du tar sånne mannlige modeller, dytter på photoshop og effekter så ville du nesten vært der. Litt misunnelig ble jeg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Var lit merkelig å oppdage at hovedpersonen i Firefly i all hovedsak er den samme som hovedpersonen i Halo 3: ODST, bare ikke fæl og irriterende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Nathan Fillion <3 ODST ble 3,84577 ganger bedre bare pga han. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Uten vittig dialog er den karakteren forferdelig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 De spilte denne på radioen i dag, takk gud. http://youtu.be/hHVBzLGAIbU Den medvirket i Django Unchained, men jeg hadde helt glemt å sjekke lydsporet etter godbiter. Nå er jeg forelsket. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ja, "lydsporet" (æsj, for et ord) i Django er helt fantastisk. En av de få filmene hvor musikken konstant trakk oppmerksomheten min. Elsker også hvor liberal Tarantino er i bruken av musikk. Kjører på med en låt som varer en stund, en person lukker en dør så det blir helt stille, og så plutselig på igjen med en ny, like fantastisk låt. Den filmen.. Utrolig imponerende. Skulle kanskje ønske det var noe mer i det enn "Hey, let's make an awesome movie" (samfunnskritikk, budskap, et eller annet) men det får bli til neste flm. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Desverre er det ikke på Spotify. Det vil si, det er, men ikke med noen av låtene, kun lydklipp fra filmen og et par andre låter. Ingen av de låtene Tarantino bestilte til filmen - som forøvrig er hans første gang. Selv digger jeg denne: http://www.youtube.com/watch?v=7rHdyofwVlQ Låta er kul, og den passa så jævlig bra inn i filmen. Endret 23. januar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Sært. Hørte rykter om at et av bandene jeg virkelig digger skulle lage musikk til Django Unchained, men jeg finner ikke sangene på soundtracket eller oppført som sanger som var med i filmen. Nå har jeg ikke fått sett den selv enda, så har de av dere som har sett den plukka opp sangene "Pablo's Blues 2012 (Tarantino Mix)" eller "Tarantino's Tango" i filmen? Bandet er forøvrig Gare du Nord. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Han spurte en hel rekke artister, men kuttet vekk en del låter. Frank Ocean, for eksempel, produserte en låt, men Tarantino sa at han synes den ikke passet godt nok og da var den ute. Samme kan ha skjedd i deres tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå