Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En flybillett fra Trondheim til Oslo kan da ikke koste allverden!

 

I tillegg skal jeg på Kaizers-konsert med KORK på søndagen, så det ligger an til å bli en hel helg i Oslo, dette.

 

5-600 hver vei er på papiret verdt det for å endelig møte noen fra forumet face to face, men det lar seg nok ikke gjøre per nu.

Lenke til kommentar

AltF4 og jeg kunne sikkert spleisa med deg (ikke at jeg egentlig kan uttale meg på AltF4s vegne), om det er økonomien det står på.

Setter pris på det, men økonomien har det vel og bra her i gården. Men det å forklare til samboeren at jeg skal til Oslo for å møte to gode bekjente jeg aldri har møtt før, og ikke få henne mistenksom og sjalu, det står det mer på. Men det blir. :)

Lenke til kommentar

Setter pris på det, men økonomien har det vel og bra her i gården. Men det å forklare til samboeren at jeg skal til Oslo for å møte to gode bekjente jeg aldri har møtt før, og ikke få henne mistenksom og sjalu, det står det mer på. Men det blir. :)

Tsk, tsk, såpass burde hun jo stole på deg, det vil nå jeg si. Tror det vil gå helt fint om du bare sier det rett ut hva det er du skal gjøre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...