Datasmurf Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Både den og filmen eide hardt. Satan! Kan jeg tenke meg. Jeg vil også inn til Trondhjem og dra på kino ... Sist jeg var på kino var vel i mars eller noe i fjor. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 God beinplass, lite folk, og behagelige stoler var vel verdt de ekstra 45 kronene. Filmen i seg selv var jo et mesterstykke, mye takket være en mann ved navn DiCaprio. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 God beinplass, lite folk, og behagelige stoler var vel verdt de ekstra 45 kronene. Filmen i seg selv var jo et mesterstykke, mye takket være en mann ved navn DiCaprio. Tyskeren var jo best. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Alle var fantastiske. Lyst til å se den igjen asap. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Samme her. Du får komme deg ned til Oslo til helgen; jeg vant nettopp billetter til Black Debbath-konsert på fredag, så AltF4 og jeg kommer til å være i Tigerstaden om få dager. Så da ser jeg gjerne filmen igjen på Colosseum eller andre halv-fancy steder. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Rå cinematic av ESO! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Also. Beta-signup på ESO: http://signup.elderscrollsonline.com/ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 En flybillett fra Trondheim til Oslo kan da ikke koste allverden! I tillegg skal jeg på Kaizers-konsert med KORK på søndagen, så det ligger an til å bli en hel helg i Oslo, dette. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Rå cinematic av ESO! Fin film, men etter jeg så gameplayvideoer med karakterer som tok frontlips så har jeg lagt fra meg tanken på å kjøpe spillet Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 En flybillett fra Trondheim til Oslo kan da ikke koste allverden! I tillegg skal jeg på Kaizers-konsert med KORK på søndagen, så det ligger an til å bli en hel helg i Oslo, dette. 5-600 hver vei er på papiret verdt det for å endelig møte noen fra forumet face to face, men det lar seg nok ikke gjøre per nu. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 AltF4 og jeg kunne sikkert spleisa med deg (ikke at jeg egentlig kan uttale meg på AltF4s vegne), om det er økonomien det står på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg spytter gjerne i en femtilapp Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Du er hjertelig velkommen du også, Lakus! Det virker imidlertid som om du har valgt å holde deg unna oss skumle forumitter så langt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ja, for det har jo vært bevisste valg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Helt med på det jeg også. Selv om jeg egentlig er opptatt på lørdag, men det har ikke gått mer enn 3 helger dette året enda. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 AltF4 og jeg kunne sikkert spleisa med deg (ikke at jeg egentlig kan uttale meg på AltF4s vegne), om det er økonomien det står på. Setter pris på det, men økonomien har det vel og bra her i gården. Men det å forklare til samboeren at jeg skal til Oslo for å møte to gode bekjente jeg aldri har møtt før, og ikke få henne mistenksom og sjalu, det står det mer på. Men det blir. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ah, det er der det ligger. Vi får prøve å avtale det litt tidligere neste gang Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ser den, men bare vise henne denne tråden. Selv om du jo er en attraktiv faen jeg også ville tviholdt på burde det jo ikke være noe problem om hun vet at du har nettvenner. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Setter pris på det, men økonomien har det vel og bra her i gården. Men det å forklare til samboeren at jeg skal til Oslo for å møte to gode bekjente jeg aldri har møtt før, og ikke få henne mistenksom og sjalu, det står det mer på. Men det blir. Tsk, tsk, såpass burde hun jo stole på deg, det vil nå jeg si. Tror det vil gå helt fint om du bare sier det rett ut hva det er du skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå